אוניקן, לאגוס – השכונה בה עבר, הווה ועתיד נפגשים בקלות

שוק מעולה, מסעדות מצוינות ומתחם עבודה משותף לנשים בלבד - באוניקן לאגוס שבניגריה לא חסרות אטרקציות

ראלא גלרי, אוניקן, לאגוס, ניגריה.
ראלא גלרי, אוניקן, לאגוס, ניגריה.
24 בספטמבר 2019
השכונות הכי מגניבות
השכונות הכי מגניבות

עבר הווה ועתיד נפגשים בקלות ברובע ההיסטורי של לאגוס, אוניקן. רוח קרירה נושבת בגינות הפרטיות של המבנים הצבאיים והרחובות הצרים, שמייצגים קטלוג אריכטקטוני מההיסטוריה של העיר: הבתים הקולניאלים מלפני המלחמה, הבום של שנות השבעים והסגנון המערבי עם מבני המתכת. הנוף ממשיך להשתנות: בניינים גבוהים צומחים כלפי מעלה, כולל מגרש פוטבול וחניון מרובה קומות, בזמן שאמנים משתלטים על האיזור בחיפוש אחרי האיזורים האותנטיים. אנחנו מכירים את הסיפור של שינוי אורבני מואץ, אבל אוניקן שונה באופן מוזר, האנרגיה של המקום בנויה על תשתית של קהילה, שכל הזמן מחדשת את עצמה. 

להזמנת טיסה זולה ללאגוס עם טיים אאוט טיסות >>

לאכול: המקום מספר אחת ללא תחרות הוא גהנה היי. המקום קיים מהאייטיז, נמצא ב-15 מקרת'י סטריט, ומגיש את האורז ג'ולוף, פלנטיין ושעועית בתוספת חלבון לבחירתכם. תגיעו לפני 16:00 כי דברים נגמרים מהר. 

לשתות: לחוויה מקומית לכו על בירה מקומית (טרופי, סטאר או אורג'ין) בפיסטו בר, 18 רחוב ברקלי. לא באמת חייתם את החיים אם לא ניסתם את הגג של הפקטורז, במולני 26, לאחד ממסיבות הסייף ספייס שלהם. 

לעשות: תצללו לבלגון מרקט, שמתפשט בלוקיישנים משתנים לאורך האי – רק תבקשו ממישהו הנחיות. שווקים בלאגוס הם חוויה לא קלה לכל החושים, אבל גישה רגועה תאפשר לגלות הרבה סודות מרתקים. ברגע שתסיימו, חפשו מפלט בבר אמנות העכשווי ראלא גלרי, ובמתחם עבודה משותף לנשים בלבד בשם טרייב אקס אקס לאב, שניהם ברחוב מילטרי. 

לישון: פלאן בי שממוקם ברחוב אלג'ה 30 הוא מלון וארוחת בוקר שמשמש גם כמרכז תרבותי וחולק את החלל שלו עם הפעיל החברתי מיטסיו מוטו.