חורף חם: אוסקר אנד דה וולף ופולו & פאן בדרך לישראל

אוסקר אנד דה וולף (צילום: יחסי ציבור)
אוסקר אנד דה וולף (צילום: יחסי ציבור)

השמיים נפתחים, מסלול תו ירוק מקוצר לאמנים מחו"ל נפתח גם הוא, וכל השמות שהתגעגעתם אליהם בשנתיים האחרונות מתחילים לנווט את דרכם אלינו. סנוניות ראשונות: אוסקר אנד דה וולף הבלגי ופולו & פאן הצרפתים

19 באוקטובר 2021

רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם על התחדשותו של זרם התקליטנים מחו"ל לתל אביב, בעקבות הקלה בתקנות הקורונה לאמנים מחו"ל שמגיעים להופיע בישראל, והנה מתחיל בעקבותיהם להתחדש גם הייבוא של מוזיקאים לבמות הגדולות יותר.

ולחדשות הטובות בהרחבה: אוסקר אנד דה וולף, ספק הרכב ספק פרויקט סולו של המוזיקאי הבלגי מקס קולומבי, ינחת כאן לקרנבל שנה חדשה באקספו תל אביב, שם תלווה ההופעה שלו במסיבת ענק עם שלל די.ג'ייאים בינלאומיים, שילוב שנעשה לאחרונה פופולרי במיוחד ומבטיח ערב ארוך של עונג מוזיקלי.

אוסקר אנד דה וולף זכו לתהילה רבה מיד עם שחרור אלבום הבכורה המעולה Entity שנתן בשילובים של אלקטרו-פופ, אר אנ' בי ודאנס, והוביל אותו להופעות מסביב לעולם בהן חימם בין היתר את ריהאנה, לו ריד, מיוז, LCD Soundsystem, רויזין מרפי וברונו מארס. כעת הוא מוציא את האלבום הרביעי שלו ומגיע לישראל בפעם השלישית. דרך מצוינת להתחיל את השנה. מכירת הכרטיסים תחל מחר (רביעי) ואתם יכולים לעמוד בתור כאן.

החדשות הטובות לא פחות: עוד לפני אוסקר אנד דה וולף, ניחת בארץ הצמד הצרפתי המבריק Polo & Pan שחוזרים לישראל באמצע נובמבר אחרי שב-2019 העיפו את חוות רונית לעננים ועוד לפני כן כיכבו קשות בפסטיבל DGTL 2018. פולו אנד פאן הם אלכסנדר גרינספן ופול ארמנד-דליל, מהמוזיקאים האלקטרוניים האהובים בישראל, והסגנון הייחודי שלהם משלב בין האוס מקפיץ למוזיקת עולם, סינת'פופ ושנסונים ובונה סטים קסומים מבלי לקחת את עצמו יותר מדי ברצינות.

לא לוקחים את עצמם יותר מדי ברצינות. פולו אנד פאן
לא לוקחים את עצמם יותר מדי ברצינות. פולו אנד פאן

הפעם הם יגיעו עם די.ג'יי סט אל הלוקיישן המעולה חוות שלם שעל גבול רמת גן ומזרח תל אביב, והם צפויים להיות מוקפים בעילית הדי.ג'ייאים המקומית. כרטיסים תוכלו לרכוש כאן. יאללהף עכשיו רק תחזירו לנו את הפסטיבלים ואנחנו מסודרים.