זה יהיה האירוע הגדול של הקיץ בפארק הירקון. והוא בחינם

מסורת זה דבר יפה. אופרה בפארק הירקון (צילום: יוסי צבקר)
מסורת זה דבר יפה. אופרה בפארק הירקון (צילום: יוסי צבקר)

ב-18.8 ישוב פארק הירקון לארח את אירוע התרבות הגדול, "אופרה בפארק", כשהשנה בוחרת האופרה הישראלית להעלות הפקת ענק של "כרמן" עם 250 זמרים, נגנים ורקדנים. והכי חשוב בקיץ של יוקר המחייה: הכניסה חופשית

זוכרים איך פעם היה כיף לראות הופעות בפארק הירקון כי הן לא עלו טריליון שקלים ולא סגרו לכם ברזיות מים כדי שתרכשו משקאות במחירים מופקעים? ובכן, רשמו לעצמכם ביומנים את ה-18.8 כי שוב תהיה לכם הזדמנות ליהנות מהופעה בפארק כמו פעם: האירוע התל אביבי המסורתי "אופרה בפארק" חוזר לגני יהושע בשיתוף עיריית תל אביב והאופרה הישראלית.

האופרה שנבחרה לככב השנה באירוע היא "כרמן" הקלאסית והאהובה, שתעלה בהפקת ענק בהשתתפות יותר כ-250 זמרים, נגנים ורקדנים בניצוחו של דן אטינגר, מנהלה המוזיקלי של האופרה הישראלית. אם להסתמך על תקדימי השנים הקודמות של "אופרה בפארק", צפויה הפקת ענק שהיא בדרך כלל חוויה גדולה לא רק לשוחרי הז'אנר.

"אופרה בפארק", גני יהושע. מאדאם בטרפליי (צילום: יוסי צבקר)
"אופרה בפארק", גני יהושע. מאדאם בטרפליי (צילום: יוסי צבקר)

ואולי חשוב מכל בימים אלה של יוקר מחייה משתולל: מדובר באירוע שבו הכניסה היא חופשית. כן, חינם. כן, זה תמיד חינם ולא רק בשנת בחירות. מי שאוהב במיוחד את האירוע הוא ראש העיר רון חולדאי שהכריז כי "את הקיץ הזה נבלה כולנו בחגיגה מרהיבה של אהבה עזה, שנאה תהומית ותשוקה בוערת. אני לא מתכוון למערכת הבחירות הצפויה לנו, אלא להפקת הענק הססגונית 'כרמן' של ביזה, שתככב השנה על הבמה הנהדרת והמשובחת של אופרה בפארק. כמו כרמן – הצוענייה היפהפייה וחמת המזג, ששברה את לבם של מחזרים רבים – כך האופרה הישראלית תל-אביב-יפו: מקצועית, מנוסה, עשירה בתוכן ובחן, מהפנטת ביופייה ובקולותיה ומחוזרת על ידי מחזריה הרבים".

כרמן בפארק 18 באוגוסט, גני יהושע. תחילת מופע: 20:30, כניסה חופשית