עם דמעות בעיניים: אוסף מוזיקלי מיוחד למען קורבנות פסטיבל נובה

פסטיבל נובה, ראש השנה ספטמבר 2023 (צילום: אינור קגאנו/Tribe Of Nova)
פסטיבל נובה, ראש השנה ספטמבר 2023 (צילום: אינור קגאנו/Tribe Of Nova)

קהילת המוזיקה האלקטרונית בישראל איחדה את בכירי היוצרים והיוצרות בארץ לטובת אוסף מיוחד, המכיל יותר מ-50 טראקים ורמיקסים מקוריים, שיימכר החל מהערב בפורמט מימון המונים. כל ההכנסות מהפרויקט יתרמו למען קורבנות וניצולי הטבח בפסטיבל סופרנובה

22 באוקטובר 2023

קהילת המוזיקה האלקטרונית בישראל, על מוזיקאיה, די.ג'ייאיה ומסיבותיה, לא תתאושש בעתיד הקרוב ממה שקרה בבוקר ה-7.10 בפסטיבל סופרנובה של Tribe of Nova. גיא ההריגה במסיבת הטראנס הוא פצע עמוק ושותת שנפער בלבו של כל מי שרקד אי פעם במסיבה כזאת, ופרויקט מימון המונים חדש שבוקע הערב לאוויר העולם מבקש לעשות משהו למען קורבנות וניצולי הטבח בפסטיבל.

יותר מ-50 מוזיקאים מסצנות הטראנס, הטכנו וה-EDM בישראל התאחדו לטובת אוסף מוזיקלי הכולל 55 טראקים ורמיקסים מקוריים, ביניהם הרכבים, מפיקים ותקליטנים מובילים כמו רד אקסס, אינפקטד מאשרום, מגית קקון, אסטריקס, ויני ויצ'י, עומרי סמדר, אלה גוטמן, יותם אבני ועוד, כולל קטעים שטרם ראו אור וכאלה שהופקו כתגובה מהבטן ישירות לזוועה ונושאים שמות כמו "Nova" ו"October 7th".

מתוך הקמפיין של קהילת המוזיקה האלקטרונית (צילום: emc)
מתוך הקמפיין של קהילת המוזיקה האלקטרונית (צילום: emc)

הפרויקט, בהובלתו של אביתר נגר שמרכז גם את מאמצי ההסברה מול קהילת הדאנס הבינלאומית, יצא לפעול בשיתוף מפיקי מסיבות ופסטיבלים, מוזיקאים ומוזיקאיות ואנשי תעשייה מתנדבים, ונמכר בפורמט מימון המונים באתר GiveBack במגוון אפשרויות תרומה. באתר נכתב כי "כל ההכנסות ממכירת האוסף יתרמו לטובת סיוע לניצולי האירוע הקשה ולמשפחות הקורבנות, מעזרה נפשית ועד תמיכה למטרת השבת אחינו ואחיותינו החטופים".

"בזמן שמאות מאהובינו סובלים מנזק בלתי ישוער, בה בעת שבתוך עזה שוהים עדיין בני ערובה, אנו חשים מחויבים להשתמש בכוחנו כקהילה מוזיקלית ובכוחה לסייע למי שזקוק לכך", כך נכתב בעמוד הפרויקט. "אנחנו, אמנים ומוזיקאים עומדים כתף אל כתף לצד עם חברינו הנפגעים ומשפחותיהם שבזמנים קשים אלה זקוקים כל כך לתמיכה".
>> לרכישת האוסף ותרומות נוספות הקליקו כאן
>> לאתר הייעודי של קהילת המוזיקה האלקטרונית