נותנים בראש: אורפנד לנד מציינת 30 שנים בקונצרט מיוחד בהיכל

תוציאו את הטי-שירט השחור מהבוידעם, הצטיידו במגיני ברכיים: ההרכב המצליח יחבור לתזמורת הקאמרית ב-10 ביוני להופעה מונומנטלית שתוקלט גם לאלבום. גרררר

אורפנד לנד. כבוד. צילום: זוהר רון
אורפנד לנד. כבוד. צילום: זוהר רון

למטאליסטים שביניכם, ולמען האמת גם לאלה שלא, נדווח שלהקת אורפנד לנד המצליחה תציין ביוני הקרוב 30 שנות פעילות בקונצרט מיוחד בהיכל התרבות עם התזמורת הקאמרית. מדובר בהפקה מושקעת בשיתוף 45 נגני התזמורת שילוו את הלהקה ברפטואר השירים הרחב שלה המשלבים פיוטים ופסוקים מהמקורות.

הקונצרט יתקיים ביום חמישי, ה-10 ביוני, וכרטיסים כבר נמכרים בעלות של החל מ-179 שקל. מארגני המופע מציינים כי מדובר ביריית פתיחה למיני-פסטיבל בשם Rock the symphony, כך שצפויות הפתעות נוספות לקהל המעריצים של ההרכב. ההופעה פה בתל אביב תוקלט ותצא כאלבום בהמשך.

להקת האוריינטל-מטאל נחשבת לאחד ההרכבים המצליחים ביותר שיצאו מישראל. היא הוציאה עד כה 9 אלבומים וקיימה הופעות במדינות רבות בעולם. "דווקא במקום שבו סגנון המטאל נחשב לאלים, קיצוני, מלא שנאה ודיסטופי, הלהקה נשארה נאמנה לאורך כל הדרך למסרים של שלום וגישור בין כל העמים ללא קשר לאומה ולדת", מתארים מפיקי ההופעה את ההרכב המצליח, שנוהג לשיר בעברית, אנגלית וערבית. קהל מעריציו בהתאם נפרס בין מדינות רבות במזרח התיכון, ובהן אירן, עירק, סוריה, לבנון ועוד.
לרכישת כרטיסים באתר "לאן"