נפתחה המסעדה החדשה של מיכל אנסקי

המסעדה החדשה של שופטת "מאסטר שף", מיכל אנסקי, נפתחה להרצה. בתפריט, עליו חתומה גם האם שרי: קרפצ'יו דג מהים התיכון, מרק עוף עם לוקשלעך של סבתא חנה ונוקלעך תרד ריקוטה עם גבינת המאירי

צילום: איליה מלניקוב
צילום: איליה מלניקוב
29 ביוני 2015

"אנחנו פולי בוקט לשלושת השבועות הקרובים", מעדכן מארח חייכן בכניסה למסעדת אחד העם אחד שפתחה השבוע פורמלית מיכל אנסקי. שופטת המאסטר שף ומקימת שוק האיכרים בנמל החליטה לנצל את קשריה הטובים עם החקלאים בכדי לפתוח מסעדה הנהנית מאספקה חקלאית איכותית וטרייה במיוחד. אם מוסיפים לזה גם את העובדה שאנסקי הביאה לעבודה את אמה, אשת הקולינריה המבריקה שרי אנסקי, ובחרה במבנה היפה שהיה מסעדת ננה בנווה צדק כלוקיישן להתמקם בו, אפשר להבין למה תתקשו להזמין שולחן לשבועות הקרובים.

אנסקי ויתרה על הפטיו הפנימי שהיה למסעדה והפכה אותו לחלל סגור וממוזג שרק אור השמש מסתנן אליו דרך זגוגיות חלון בתקרה. הסממנים הגרנדיוזים והקיטשים שהיו בפנים הועלמו. נותר מבנה בסגנון תעשייתי קשוח. לבנים חשופות, ברזלים חלודים ותקרות גבוהות. המטבח שקוע בחציו באדמה וניתן לראות את המתרחש בו.

אחד העם אחד. צילום: יח"צ
אחד העם אחד. צילום: יח"צ

בחזית המסעדה הוצבו מדפים – עמדת מכירה של חומרי גלם ותוצרת חקלאית טרייה ויומית ממיטב החקלאים והיצרנים של שוק האיכרים. למעשה, כל רכיב שמשמש את מטבח המסעדה, יימצא בהישג ידו של הסועד, כדי לקחת הביתה. בחלק הקדמי של המסעדה אזור הישיבה מאכלס כורסאות גבוהות וצבעוניות.

התפריט בסיסי מאוד, פשוט, מתמקד בחומרי הגלם ובאנסקי עצמה: ראשונות קרפצ'יו דג ים תיכון (57 ש"ח), ניסואז ירקות פריכים וטונה צרובה (68 ש"ח), עגבניית ביף מהערבה עם כדור בורטה בשמן זית וזעתר (62 ש"ח), מרק עוף עם לוקשלעך של סבתא חנה שלי (48 ש"ח) וירקות מאודים משוק האיכרים (49 ש"ח).

אחד העם אחד. צילום: יח"צ
אחד העם אחד. צילום: יח"צ

בגזרת העיקריות: ספגטי ארביאטה (54 ש"ח), נוקלעך (המנה החביבה על המעריצים של צילה, משתתפת מאסטר שף) תרד ריקוטה עם גבינת המאירי (68 ש"ח), קריספי צ'יקן חריין וסלסה ורדה מוגש עם סלט ירוק (68 ש"ח), צלעות טלה ישראליות מנתחים מובחרים (186 ש"ח), המבורגר ניו יורקי (72 ש"ח).

לאחד העם אחד