אחרינו לבושוויק! טומי הילפיגר חוזר לסבנטיז בקולקציה חדשה

הקולקציה העונתית של טומי הילפיגר חוזרת למקורות ומחזירה למותג את הסקס אפיל

טומי הילפיגר. צילום: דניאל גרייסון
טומי הילפיגר. צילום: דניאל גרייסון
15 במרץ 2015

הימים: שלהי שנות השבעים. הפסקול: חזק ברוקנ'רול. עלם סוער בשם טומי הילפיגר עושה את צעדיו הראשונים בעולם האופנה כקמעונאי ג'ינסים ופותח חנות בשם "PEOPLE'S PLACE" באלמירה שבניו יורק, והחנות הופכת למקום מפגש של שוחרי מוזיקה. אחרי שבע שנים של ג'ינסים, עשן קטורת, בנות שבאות לשמוע תקליטים והופעות חיות ספונטניות של חברים החנות נסגרת והילפיגר פונה לדרכו. כיום, במשרדי בית האופנה הנושא את שמו, הממוקמים באמסטרדם, הכותרת הזו מתנוססת על שלט בחדר האוכל, ובעונה הנוכחית זהו גם שמה של קולקציית גופיות וחולצות טי במהדורה מוגבלת, שהן מחווה לחנות ההיא ונראות כאילו נשלפו מחנות וינטג' בבושוויק.

מאז ימי אלמירה עבר הרבה טקסטיל במפעל. לאחרונה מנסה הילפיגר קשישא לחזור למקורות ולחבר את הימים ההם לזמן הזה ולהשיב את האפיל האפל למותג שלו, שהפך מזוהה בעיקר עם קולקציות דנים וסגנון פרפי ספורטיבי וכל אמריקאי. בניסיון לגשר על הפער בין הקולקציות המוצגות מדי עונה על המסלול בניו יורק לבין קולקציות הדנים התלויות בחנויות, נוסד בשתי העונות האחרונות קו חדש בשם "הילפיגר קולקשן" שמעניק אינטרפרטציה מרוככת ומסחרית יותר לדגמי המסלול של המותג. בתצוגה האחרונה צעדו ג'ורג'יה מיי ג'אגר, בתו של מיק, ואלה ריצ'רדס, נכדתו של קית' מהרולינג סטונס. הן לבשו שכמיות וחליפות צבאיות בבורדו עם כפתורי זהב – שרפררו לז'קטים המיליטנטיים של הביטלס בסרג'נט פפר – ושלל שמלות שיפון ופאייטים בהדפסי כוכבים, גולגולות ופרחים, שעוצבו בשיתוף פעולה עם אמן הקעקועים פרננדו לאון, במחווה לעטיפות התקליטים הפסיכדליות של התקופה.

טומי הילפיגר. צילום: דניאל גרייסון
טומי הילפיגר. צילום: דניאל גרייסון

לצד פריטים ספורים מקולקציית המסלול, יגיע בקרוב לחנות הדגל במתחם שרונה רובה של הגרסה המאופקת, שעשויה בבדים אטומים יותר ובגזרות פחות חושפניות, והיא מורכבת מהמראות הכי שמרניים שאפשר לגרד מרצפת אולפן ההקלטות המטונפת. הבגדים הפסטיבליים הבועטים קיבלו מרפק בצלעות והפכו ייצוגיים יותר, משהו שכל משרד יהיה מוכן לאמץ כמדים הרשמיים של עובדותיו. סקס וסמים? פחות. רוקנ'רול? רק באוזניות.

טומי הילפיגר, קולקציית מסלול 890־3,590 ש"ח, חולצות טי 199־299 ש"ח, להשיג בחנות המותג במתחם שרונה