אחרי שמונה שנים: הבר סקס בוטיק עובר דירה, חנות הסקס נסגרת

אחרי שמונה שנים: הסקס בוטיק, חנות הסקס הוותיקה של איש חיי הלילה, ראפה נאמן, נסגרת; הבר עובר לכתובת חדשה בצפון דיזנגוף. נאמן: "לא מתוכנן סייל על ויברטורים"

התברגן, ראפה (רפאל) נאמן. צילום: אנטולי מיכאלו
התברגן, ראפה (רפאל) נאמן. צילום: אנטולי מיכאלו
25 בינואר 2015

שמונה שנים אחרי שנפתחה חנות הסקס של איש חיי הלילה ראפה נאמן, הסקס בוטיק, הגיע הרגע להגיד שלום: הסקס בוטיק, שבגלגולה האחרון שכנה במרתף המבנה שבו שכן גם הבר, נסגרה היום. אחרי שש שנים, הבר סקס בוטיק, חגג אמש את הערב האחרון, והיום הוא כבר יחל לפעול בלוקיישן החדש בצפון דיזנגוף, בלוקיישן של מסעדת ראפא'ס (דיזנגוף 276), השייכת גם היא לנאמן.

הסקס בוטיק נפתחה בשנת 2007 בצפון דיזנגוף, ואת השם העניק לה איש חיי הלילה שמעון שירזי. בשנת 2009 נפתח הבר, שכונה באותו השם. הסיבה הרשמית לסגירה של החנות ולמעבר של הבר היא בערך הסיבה הרשמית לרוב שינויי הלוקיישן בשנים האחרונות: הנכס, שבו שוכנים החנות והבר (דיזינגוף 122, בין הרחובות פרישמן לגורדון) נמכר לפני כחודשיים, והבעלים החדשים של הבניין הכפילו את שכר הדירה. אבל מסתבר שהמחשבה לאחד בין שני העסקים שלו, הבר והמסעדה, עברה לנאמן בראש לא אחת: "בלי שום קשר למה שקרה עם הבניין חשבתי לאחד את שניהם", מודה נאמן, "אבל אני גם יכול להגיד שאם שכר הדירה לא היה עולה היינו נשארים שם".

מסעדת ראפא'ס תתחיל לעבוד, החל מהיום, במתכונת של 24/7, כשהיא תתפקד בתור מסעדה עד סביבות השעה 1:00 ולאחר מכן כבר שבו יוגשו מעט מנות לילה. לבר אגב, עדיין אין שם.

נאמן, איך אתה מרגיש עם הסגירה של החנות אחרי כל כך הרבה שנים?

"לאחרונה החנות הייתה פחות פעילה. מאז שהתחתנתי הפסקתי ללכת לתערוכות בעולם ולחדש את הסחורה. פעם הייתי נוסע לתערוכות סקס בגרמניה ובהולנד ובשנים האחרונות פשוט הפסקתי עם זה. כל המוצרים כבר זמינים באינטרנט ובטח הסיפריה של הסרטים, ואסור לשכוח שהסרטים היו הבסיס לדבר הזה".

ומה תעשה עם כל הציוד של החנות? מתוכנן במקרה סייל על ויברטורים?

"לא, אני מתכנן למכור את זה לבנאדם אחד, אין לי זמן להתעסק בזה, אני רוצה למכור את כל צעצועי המין לאחד הסוחרים של החנויות הפעילות".

למסעדת ראפא'ס