אחרי 12 שנה: רוני בר נפרדת מהחנות בביאליק

מעצבת האופנה רוני בר משנה אסטרטגיה ונוטשת את לב העיר לטובת חלל חדש ומחירים נגישים. לרגל המעבר יוענקו עד סוף החודש הנחות מיוחדות

17 בדצמבר 2015

[tmwdfpad]לקוחותיה האדוקות של רוני בר הופתעו לגלות בפיד שלהן מחווה חשודה ללהקת לד זפלין. באותיות גדולות, כתבה בר "Baby I’m Gonna Leave You", ובישרה כך כי בסוף החודש תיפרד מהחנות הוותיקה שלה ברחוב ביאליק. הסיבה בשתי מילים: שינוי אסטרטגי, ובמילה אחת: החיים. בר, כמו מעצבים רבים בעיר, מנסה להתמודד עם ערימת הקשיים ההולכת ותופחת בענף. על כן, בתחילת השנה האזרחית החדשה, תחנוך המעצבת חלל חדש בדרום העיר, ברחוב המקצוע בואכה המסגר. החלל ישמש כחנות סטודיו, שתהיה פתוחה למבקרים בימי שישי ללא צורך בתיאום מראש.

עד 50 אחוזי הנחה עד סוף החודש. צילום: שרון דרעי
עד 50 אחוזי הנחה עד סוף החודש. צילום: שרון דרעי

"הבנתי שהשוק משתנה, שהמצב הכלכלי והחברתי לא נהיה יותר טוב, והתגברה אצלי התחושה שהחנות מכתיבה לי ומגבילה אותי יותר מאשר גורמת לי ליצור. הכל נהיה בלתי אפשרי, לשני הצדדים – גם לי וגם ללקוחות, ממחירי הבדים, דרך מחירי התפירה והשכירות שהכפילו את עצמם וכמובן המחיר לצרכן שהושפע מכך", מנמקת בר.

המעבר לחלל החדש, בנוסף לחנות אונליין שמתכננת בר להשיק במקביל, אמורים לאפשר לה להנגיש את מחירי העיצובים שלה, או לפחות לשמר אותם כפי שהם כיום. אך מה שמשמח בעיקר את המעצבת, היא ההזדמנות לפגוש מעתה את הלקוחות פנים אל פנים: "הרבה זמן הרגשתי שאני רוצה לחזור אחורה, לתחושה של פעם, כשהיה לי סטודיו ובאמת הייתה לי את הפלטפורמה לעסוק בעיקר ביצירה ולהזמין את הלקוחות בעצם אליי הביתה. אני בוחשת ברעיון הזה כבר הרבה זמן, כבר שנתיים. כל מי שסביבי כבר שבע מהחפירות בנושא".

ביום ראשון (20.12) תפצח בר במכירה מיוחדת לרגל המעבר, שתימשך עד יום נעילת החנות, ובה יוענקו 20-50 אחוזי הנחה על כל הפריטים.

רוני בר, ביאליק 2, תל אביב, עד 31.12