6 אטרקציות שוות לחורף עם הילדים

טרמפולינות, חדרי בריחה, החלקה על הקרח ועוד אטרקציות שוות: כך תצלחו את הימים הגשומים עם הילדים בלי להירטב וגם ובלי להירקב בבית

היכל הקרח בחולון (צילום: שולמית בושינסקי)
היכל הקרח בחולון (צילום: שולמית בושינסקי)
4 בינואר 2018

פלייבוקס

יכול להיות שילדיכם יהיו כבר הדור שיהגר למאדים, ולכן נדרשת עבורם חוויית אקסטרים באפס גרביטציה ורוח עד 270 קמ"ש. פלייבוקס הוא בדיוק המקום להרגיש עם וללכת בלי: תא תעופה במנהרת רוח בקוטר 4.3 מ' ובגובה 14 מ'. לא בטוח שתצליחו לעשות סלפי מתוך התא, אבל יהיה מי שיצלם מבחוץ ויעלה לאינסטוש.

← פלייבוקס, פארק האגם, יוסף טומי לפיד 8 ראשון לציון, לגיל 4 ומעלה, 220-275 ש"ח

[tmwdfpad]

אסקייפ סיטי

מישהו השתלט על בית אל על והפך אותו למתחם גיימינג וחדרי הרפתקאות, עם תפריט חוויות קלסטרופוביות: חדרים עם קירות אקוסטיים שמאפשרים לזייף קריוקי בלי להלחיץ את השכנים, חדרי גיימינג עם פלייסטיישן, וגולת הכותרת: חדרי בריחה עם הרפתקאות לילדים, כולל צ'רלי וממלכת השוקולד, אטלנטיס ואפילו ווסטרוז.

← אסקייפ סיטי, בן יהודה 32 תל אביב, לגיל 6 ומעלה, מחירים משתנים

פנטופיה

אם יש לכם פחד גבהים, אל תבואו לפה. מתחם פנטופיה בראשון לציון מכיל 23 קירות טיפוס בגובה עד 8 מ', מקפצת אומץ שתופסים בה את הטרפז כדי להתגבר על הפחד, אתגרי איזון ושיווי משקל, מבוכים ואתגרי טיפוס. מתאים בהחלט למי שמתכונן לריאליטי עם אתגרי אקסטרים.

← פנטופיה, נדב בסקינד 12 ראשון לציון, לגיל 4 ומעלה, 55 ש"ח לשעה וחצי

סקיי ג'אמפ

גם הילדים ההיפראקטיביים ביותר כנראה ייצאו עייפים מהמקום הזה: כדורסל טרמפולינות, טיפוס על קירות ומתחם משימות שכמו נלקחו מ"המירוץ למיליון". אנחנו יודעים, גם להישאר מתחת לפוך עם שוקולד זה כיף, אבל לקפוץ על טרמפולינות עדיף.

← סקייג'אמפ, ביתן 19 נמל תל אביב, לגיל 6-3, 30 ש"ח

החלקה על הקרח

גם אם כל העיר נוצצת מעצי כריסמס ובכל פינת רחוב נחייך לחברינו בברכת סנובם גודם – שלג לא יירד פה בזמן הקרוב, וסבא ניקולאי לא יגיע על מזחלת קרח. מה שכן אפשר לעשות כדי להרגיש אירופה זה לקפוץ לחולון להיכל הקרח ולנסות לעשות רושם בלי להחליק על התחת.

← היכל הקרח, מפרץ שלמה פינת שד' ירושלים חולון, לגיל 5 ומעלה, 70 ש"ח כולל נעליים וקסדה

הדוב הירוק

לא חסרים משחקיות ומועדוני הפעלות ברחבי העיר, אבל זה ספציפית שבה את לבנו. מועדון הדוב הירוק מציע פעילויות, הצגות, משחקים, סדנאות יצירה, והכל באג'נדה ירוקה ובדגש על חינוך לקיימות, מיחזור וערכים שכה רלוונטיים לימים אלו של התחממות גלובלית. בית הקפה הצמוד מציע תפריט בלי ג'אנק פוד.

← הדוב הירוק, מחסן 2 נמל יפו, לכל הגילים, הכניסה חופשית