איזה ביץ': החנות ביץ' פליז מביאה את לונדון לדיזנגוף סנטר

לסתיו מונסקי נמאס מהמותגים שאפשר למצוא בארץ אז היא פתחה חנות שמוקדשת למותגים בועטים מלונדון ומארצות הברית

ביץ' פליז. צילום: לין קוניו
ביץ' פליז. צילום: לין קוניו
29 בנובמבר 2016

המאפרת והסטייליסטית סתיו מונסקי (21) בטח לא תיארה לעצמן שדווקא היא זאת שתצליח להפיל את הבורסה. Dress Code, בוטיק האופנה הקטן והצבעוני שלה במתחם הבורסה ברמת גן, משך אליו כל כך הרבה לקוחות עד שלא הייתה לה ברירה – אלא לארוז ולעבור לתל אביב.

עוד כתבות מעניינות:
מותג התיקים שמעורר נוסטלגיה לתקופת הנעורים
פעילויות לחנוכה: מה לעשות עם הילדים בחג
ענבל בן זקן מוציאה קולקציה גברית ומסרבת להיכנע לקדמה. ריאיון

בשבוע שעבר נפתחה בדיזנגוף סנטר ביץ' פליז – חנות של מוצרי איפור ואופנת רחוב בייבוא אישי מלונדון ומארצות הברית. "הרעיון היה להביא לקהל המקומי פריטים שיבדלו אותו בתקופה שבה הכל נראה כמו פס ייצור", מסבירה מונסקי. "אני יכולה לספור על יד אחת את הפריטים המעניינים שאפשר לקנות בארץ, ואני יודעת שאני לא היחידה שחולפת על פני החנויות בקניון בפיהוק ובתהייה מה ההבדל ביניהן".

ביץ' פליז. צילום: לין קוניו
ביץ' פליז. צילום: לין קוניו

הביקוש, כאמור, הפתיע אותה. "החנות ברמת גן הייתה גדולה והשתרעה על שתי קומות אבל בשלב מסוים לא היה מקום ללקוחות. נוצרו תורים מטורפים והגיעו לשיא של 500 מבקרים בסופ"ש אחד שבו קיימתי מכירה עם חברתי ואושיית האינסטגרם לי-אן מור", מונסקי מספרת.

בין המותגים שניתן למצוא בחנות נמצאים Shade London – מותג אופנת רחוב גרפי ובועט מבירת הממלכה הבריטית, Killstar – מותג אופנה אפלולי עם הרבה אדג', Dolls Kill – מותג פאנק רוק בועט שניזון מגותיקה ומאופנת פסטיבלים, מותג האיפור המקצועי ג'פרי סטאר ועוד שמות שמצאו את דרכם לראשונה לארץ הקודש.

ביץ' פליז. צילום: לין קוניו
ביץ' פליז. צילום: לין קוניו

ביץ' פליז, 50־500 ש"ח, דיזנגוף סנטר תל אביב, בניין B, קומה 2 (ליד צומת ספרים וקפה גרג)

ביץ' פליז באינסטגרם