על קו התפר: איזו מעצבת ישראלית הכי מתאימה לך?

זירת האופנה המקומית כוללת לא מעט מעצבות מוכשרות ומרגשות. איך תדעי מי מהן מתלבשת עליך בול? בשביל זה בדיוק אנחנו פה

גוסטה
גוסטה
20 בנובמבר 2014

אלף אלף

במאבק בין הקשיחות של העיר לרכות ולפסטורליות של הכפר תמיד תבחרי את שביל האמצע, וסביר להניח שגם בחורף ימצאו אותך לעיתים קרובות על אזורים שקטים בחוף הים, עטופה במעיל גדול ומחמם ושותה שוקו חם. את אוהבת להתעדכן בטרנדים אופנתיים ותרבותיים עכשוויים אך תמיד שומרת מקום רומנטי לטרנדים מהעבר שגדלו איתך ועלייך.

גוסטה

את תמיד מתלבטת בין טוקיו לניו יורק כשאת רוצה לצאת לחופשה, אולי בגלל שמדובר בקצוות קיצוניים של החיים העירוניים בעולם. את חובבת מינימליזם, ניקיון של קווים ושונאת פרטים מיותרים – אך עם זאת פשטות היא לא מראה שאת חושקת בו, שכן תמיד תשאפי לשדר מידה של מיסתורין, מהזן חבר המאמץ כמובן.

גוסטה

כיסים

פרקטיקה היא עבורך דרך חיים ולעולם לא תמצאי את עצמך לבושה בבגד, מחזיקה באביזר או מרהטת את הבית שלך במשהו שאין בו שימוש או תוכן מעבר למראה שלו. את אוהבת לקחת איתך כמה שיותר דברים בתיק במהלך יום, כאלה שגורמים לך להרגיש בבית ומכינים אותך לכל מצב בימים היותר עסוקים שלך, בהם תתרוצצי ברחבי העיר בנעלי אוקספורד שטוחות ושיקיות.

כיסים

אביבה זילברמן

את אוהבת להיראות לבושה אך גם להרגיש בנוח, בבגדים שבהם את יכולה לצאת למסיבה אך גם להירדם בהם בסוף הלילה (אם זה מה שמסיבה טובה דורשת). אין אצלך הפרדה של ממש בין מלתחת יום לערב ופריטים מעונות שונות מתמזגים אצלך בהרמוניה.

שו מייקר

אם הדבר היה תלוי בך, העשור שהיה מתקמבק מדי עונה היה זה של שנות ה-80, על כל הצבע, המוגזמות והגלאם שכרוכים בדבר. נעליים ניטרליות שיכולות להשתלב עם כל לוק מעולם לא קרצו לך, ואת מעדיפה את שלך על עקבים, בגוונים מטאליים או בטקסטורה של עור נחש.

שו מייקר

האחים מוסלין

את אוהבת לשבור מוסכמות, ואין לך בעיה לחלוק את ארון הבגדים שלך עם החבר שלך (כשהדבר נכון גם לכיוון השני). את אוהבת לרכוש הרבה וינטאג׳ ופריטי יד שנייה ולשנות אותם בעצמך, כפי שאת אוהבת להיות מעורבת ואקטיבית בעניינים שלאו דווקא נוגעים לעצמך או לאזור הנוחות שלך.

דורית בר אור

את נערת מסיבות, אבל מהסוג שבהן מוגשת שמפניה בכוסות זכוכית ולא מהסוג שמגישות וודקה רד-בול בכוסות חד פעמיות. את חובבת כניסות דרמטיות, אבל גם נוהגת לצאת מהאירוע הרבה לפני סיומו בכדי להשאיר לנוכחים טעם של עוד. למרות שיש לך כמה נעליים שטוחות כחלק מהטרנד הנוכחי, תמיד תרגישי נוח יותר בעקבים, מבחינה פיזית ומנטלית.

חולים עליה. המותג pas pour toi של דורית בר אור (דוגמנית: שני זיגרון, צילום: גיא כושי כושי ויריב פיין, סגנון: סיימון אלמלם, איפור ושיער: נירית הירשמן)
חולים עליה. המותג pas pour toi של דורית בר אור (דוגמנית: שני זיגרון, צילום: גיא כושי כושי ויריב פיין, סגנון: סיימון אלמלם, איפור ושיער: נירית הירשמן)

 

item footer 590X100