איטס קנייה, ביץ': הבוטיק הנחשק בעיר

הקולקציות החדשות שמציפות את נומרו 13 מוכיחות שמדובר בבוטיק מספר אחת

CARVEN. נומרו-13. צילום: יח"צ
CARVEN. נומרו-13. צילום: יח"צ
15 בפברואר 2015

עונת האביב בפתח, אם לא על פי תחזיות מזג האוויר, אז לפחות לפי ההיצע בחנויות האופנה, שבפברואר מתחילות להחליף את התצוגה החורפית לטובת בדים קלילים, צבעים בהירים יותר, הדפסים פרחוניים והיצע רחב יותר של שמלות לטובת האירועים שימלאו את לוח הזמנים שלנו עוד פחות מחודשיים. אם אתן מתכוננות לאביב עמוס חתונות וחגיגות למיניהן ואם אתן סתם חושבות על חידוש המלתחה לקראת הקיץ, נומרו 13 הוא מקום טוב להתחיל לתכנן בו את הלוקים העתידיים, לשאוב השראה ולצפות לחילופי השעון. בבוטיק האחרון בסדרת המיזמים הנווה צדקיים־פריזאיים של יבואנית האופנה אליז ג׳וליארד מציגים כבר עכשיו את הקולקציה החדשה, עם שחקני חיזוק חדשים מהזירה הצרפתית שבה מתמחה ג׳וליארד. הראשון הוא APC, מותג שהביקור בחנויות הדגל שלו הוא נקודת עלייה לרגל בתיירות בירות האופנה.

CARVEN. נומרו-13. צילום: יח"צ
CARVEN. נומרו-13. צילום: יח"צ

עם פרופיל נמוך יחסית אך מוניטין של איכות, עיצוב צנוע ומדויק וגזרות טובות, הקולקציות של המותג הן בדיוק מה שכל חובבת או חובב קז׳ואל נטול מאמץ יכולים לאחל לעצמם, בידיעה שהפריטים שלהן ימשיכו איתם להרבה יותר מעונה אחת, ולא רק בגלל איכות הבד והתפירה. ההשראה לקולקציה היא פריטים על זמניים כמו מדי עבודה או בתי ספר אירופאיים, והצבעוניות מצליחה לדייק גם בגוונים גנריים של כחול, בורדו או קאמל. לגברים מוצעת העונה גם קולקציית הקפסולה שעיצב קנייה ווסט למותג, שממשיכה להיות הדבר המעודן ביותר – בוודאי ברפרטואר האופנתי – של המוזיקאי שרואה בעצמו רב תחומי.

המותג השני הוא קארבן, שמציע לוק אופנתי מתקדם יותר מזה של APC: יותר צבע, משחקי נפחים שיוצרים צלליות מתוקות וקופצניות יותר, הדפסים ואורכים מאתגרים יותר. השמלות שבקולקציה הנוכחית, בעיקר קצרות המכפלת שבהן, הן בחירה טובה למי שרוצה לחרוש על שמלת האירועים שלה גם בצהרי שישי של מצב רוח טוב, בליווי כפכפים שטוחים.

350־3,250 ש״ח, שבזי  13

[tmwdfpad]