ביקורת חריפה

אייל גולן הוזמן להופיע בפני קבוצה שחברות בה חלק מהמתלוננות נגדו

אייל גולן. צילום: אביב חופי
אייל גולן. צילום: אביב חופי

באיגוד מרכזי הסיוע ניסו להיפגש עם המארגנות, אך אלה ביטלו וייעצו לשתי המתלוננות החברות בקבוצה "להשתיק התראות". נ', אחת המתלוננות: "אולי הוא לא קיבל כתב אישום לפני 8 שנים אך לא בגלל שאני שקרנית, אלא בגלל המון כוח וכסף"

איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית יצאו בביקורת חריפה נגד כוונתה של קבוצת פייסבוק בשם "מועדון אמאל'ה" לקיים לחברותיה הופעה פרטית של הזמר אייל גולן. בין חברות הקבוצה שגילו על כך נמנות ט' ו-נ' – שתיים מהמתלוננות נגד גולן בפרשת 'משחקי חברה'. התיק נגד גולן נסגר, אולם מתנהל נגדו בימים אלה הליך אזרחי.

האיגוד מביא את דבריה של נ', אחת המתלוננות, שכותבת בין השאר: "אני נ' מפרשת אייל גולן, אני חברה בקבוצה, והכי חשוב אני אמא כמו כל אחת ואחת מכן. אייל גולן אולי לא קיבל כתב אישום לפני 8 שנים אך לא בגלל שאני שקרנית, אלא בגלל המון כוח וכסף שהושקע להשתקת הנושא ולניקוי שמו" (מצורפים דבריה המלאים).

נזכיר רק שבסופ"ש האחרון נשמעה ביקורת על מארגני ההופעה של עופר ניסים במסגרת אירועי הגאווה, לאחר שאירח בהפתעה את גולן. "כולנו זעקנו כשאייל גולן הופיע בהפתעה במסיבת גאווה גדולה, אבל מה לגבי הופעה סגורה לאמהות?" תהו באיגוד.

בהמשך אף ציינו כי ניסו להיפגש עם מנהלות הקבוצה, אך הן ביטלו אותה. "במקום זה, הן הציעו לנ' ול-ט' להשתיק התראות על המופע", נכתב עוד.

מליאם הפקות נמסר: "אנו דוחים בשאט נפש את הרדיפה והבריונות. נזכיר שוב את העובדות: חקירת המשטרה סרקה את אייל גולן במסרקות ברזל ובסופה – לאחר השלמות חקירה, קבעה הפרקליטות כי אין מקום להליכים בעניינו, ללא שאף אחת מן המתלוננות ערערה על כך, למרות שחלקן היו מיוצגות ומרביתן נחקרו באזהרה בחשד לתלונת שווא והודו בחשדות נגדן. אייל גולן עומד על צדקתו גם בתביעה האזרחית שהוגשה במטרה לסחוט כספים וסירב להגיע להסדרים בנושא – בניגוד לנתבעים אחרים. יודגש כי אחת מן התובעות נחקרה באזהרה בחשד לתלונת שווא והודתה כי תלונתה באשר לאייל הייתה שקרית. אין לנו ספק כי בבית המשפט יתברר כי לא היה ממש גם בטענות אלו".