אייל שני מציע לכם קופסאות הפתעה. לא תקחו?

העירייה גייסה את השף המוכר (ואת שפתו המוכרת לא פחות) לקמפיין הקופסאות שנועד לסייע לעסקים מקומיים. הרעיון: לשלוח קופסאות עם מיטב התוצרת עד הבית

אייל שני והקופסה. מתוך הסרטון של עיריית תל אביב-יפו
אייל שני והקופסה. מתוך הסרטון של עיריית תל אביב-יפו

בעיריית תל אביב-יפו ממשיכים בימים אלה בכל הכוח בקמפיין קופסאות ההפתעה שנועד לתמוך בעסקים מקומיים. מי שהתגייס לסייע הוא לא אחר משף אייל שני, שמככב בסרטון חדש שהוציאה העירייה. או נכון יותר לומר: מככב הדיאלקט הייחודי שלו שמתורגם בסרטון לעברית בת זמננו. שווה צפייה.

שני, שהתנדב לפרויקט, צוטט בהודעה לתקשורת שהוציאה העירייה ואמר כי "זהו קמפיין מרגש שמסיר מתל אביב את כסות הזרות של המותגים ומלביש אותה בכסות הרומנטית שעיצבה בעבר את הקסם העצום שבה, רחובות ובתוכם עסקים היוצרים משהו כל כך אישי, ממש כמו פריז".

את זה, לדבריו, "אורזת העירייה בגאווה בקופסא הכי יפה וסקסית בעיר, ב-50 שקל, ומעניקה לעסקים את רשימת הלקוחות שלה ולנו האזרחים, עולמות שלא חלמנו עליהם, שארוזים בקופסא. איך לא אקח חלק במעשה כל כך נפלא שכולם מרוויחים בו?". עכשיו קראו את זה משל הייתם אייל שני בעצמכם. או שלא.

עד כה הצטרפו 50 עסקים מקומיים לקמפיין הקופסה למחזיקי כרטיס התושב "דיגיתל", המהווים כ-230 אלף מתושבי העיר. לאורך ימי הסגר ולמשך כמה שבועות, יתפרסם בכל יום בשעה 11:00 נושא קופסת הפתעה מעסק מקומי אחר בתחומי העיר (50 שקלים לקופסה).

כל קופסה ממותגת תגיע אליכם הביתה קומפלט עם לינק לסדנת קונספט בזום מבעלי העסקים בתחומי בישול, אפייה, משקאות, יצירות בעץ, שתילה והכנת עציצים, פעילות קמפינג בסלון, דמיון וקסמים, הכנת תחפושות, סדנאות לגיל הרך ועוד. את הקופסאות תוכלו למצוא מדי יום בשעה 11:00 בלינק הזה.