איך חוזרים לנשום? אומנות עם הילדים, סרט מאתגר ובירה בתדר

הבוסתן במוזיאון ארץ ישראל. צילום: אורי לווינגר
הבוסתן במוזיאון ארץ ישראל. צילום: אורי לווינגר

שלושה דברים שאפשר לעשות היום בתל אביב למען הגוף והנפש: סדנה לכל המשפחה במוזיאון תל אביב, ערב סרט מיוחד בסטודיו סומה וסוף סוף אפשר לחזור לתדר. הטיפ היומי: ״הועבר פעמים רבות״ זה דגל אדום, ספרו לדודה

8 בנובמבר 2023

ביחד מנצחים את זה, ביחד עוברים את זה, ביחד מנסים להסביר אחד לשני איך הקלישאות האלו באמת מצליחות לעזור לנו. להקדיש שעה אחת ביום לעצמנו, ולקצת שקט מהילדים, זאת קלישאה שעובדת. בקורונה נשברנו בגלל הריחוק החברתי, כאן יש לנו אחד את השני. זו השעה שלכם להעסיק את עצמכם בדבר מה נחמד שיעניק לכם אנרגיות. אספנו לכם כמה הצעות.

בירה בתדר

כן, זה פאקינג קורה. אחרי חודש של דממה מקבוצת בית רומנו, הם חוזרים לאט לאט. בפוסט שפרסמו אמש הגיעה ההודעה החגיגית בטון מאוד לא חגיגי. זות תהיה פתיחה לא באמת שמחה, כי הרי אף אדם לא רץ להשתכר ולרקוד את חייו שם בחוץ. אבל אנשים כן זקוקים לנחמה ולחיבוק של החלל הזה שנקרא ״בית רומנו״ – אחת הריאות התרבותיות הפועמות של העיר, ובלעדיו זה לא אותו דבר. המקום נפתח במתכונת TA.
רביעי וחמישי: 16:00-00:00, שישי: 12:00-18:00, שבת: 12:00-00:00, דרך יפו 9

פייר, התגעגענו. תדר (צילום: אריאל עפרון)
פייר, התגעגענו. תדר (צילום: אריאל עפרון)

סרט במועדון הסרט השבועי בסטודיו סומה

כן, יש דבר כזה מועדון סרט שבועי, והוא נמצא בדרום תל אביב. סטודיו סומה הוא מרחב שמכיל בתוכו גוונים רבים של אמנות וביטוי עצמי, בהם ציור, צילום, ריקוד וכמובן גם סרטים. ערב הסרטים הזה לא הולך להקרין לכם את הקלישאה האחרונה של הוליווד, אלא סרטים מקוריים ועצמאיים שיפיחו בכם רגש אמיתי. לאחר ההקרנה יוצרי הסרטים יענו לשאלות מהקהל ואתם תוכלו לחקור את המחשבות והמוח שלהם. לא, אין לנו מושג מה יקרינו היום (לא בטוח שגם להם יש כרגע). כן, יש דרינקים.
20:00, חזק 18, עוד פרטים כאן

מוז״א לכל המשפחה

מוזיאון תל אביב לאומנות מזמין את כל משפחות העורף לכמה שעות של שקט עם הילדים. המתחם כולל יצירה והתנסות במגוון חומרים והקרנת סרט דיסני ״עולם מוזר״. גם תעסוקה מוחשית, גם תעסוקה ויזואלית, וגם מקבלים יצירה בסוף? זה החלום האמיתי. המתחם מיועד לילדים מגילאי 3 עד 12, וסדנאות היצירה יתקיימו לפני ההקרנה או אחרייה. ואם פספסתם את היום, אז דעו שהמתחם פתוח עד יום שישי.
חמישי: 14:00-17:00, שישי: 09:00-12:00, שאול המלך 27, הרשמה ועוד פרטים כאן