איך נושמים היום? דרינק קליל בבר יין, דוקו על כוכב הפופ ורוקנרול

למורדים בלב. רבל בר. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם rebelrockmetal
למורדים בלב. רבל בר. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם rebelrockmetal

איך מסתגלים למציאות הנוכחית מבלי ליהכנס לדיכאון? יש לנו כמה אופציות שאולי יעזרו: בר יין שהוא גם בית קפה, סדרה דוקומנטרית על רובי וויליאמס, וערב במה פתוחה ורוקנדרול. הטיפ היומי: להגיד ״עד כמה שאפשר״ אחרי כל משפט לא באמת מוכיח שזה עד כמה שאפשר

13 בנובמבר 2023

יום שני היום, ומי היה מאמין שהחיים עדיין ממשיכים. כן נו, זו הברכה והקללה של כולנו. המציאות לא מחכה לאף אחד, ואנחנו צריכים להשאיר את עצמנו על המסלול בחזרה לשפיות. ובין כל החדשות והעדכונים והחרדה, צריך לייצר שגרה – אבל לא רק אותה, אלא גם פנאי. לא צריך הרבה, רק טיפה כדי לשמור על הנשמה. כבכל יום, גם הפעם יש לנו כמה המלצות למה אתם יכולים לעשות כדי להיאחז בהיגיון.

צפו ״רובי וויליאמס״ בנטפליקס

רובי וויליאמס הוא אחד הכוכבים האהובים עלינו כאן בארץ, ותנו לנו לספר לכם משהו – כאן זה לא המקום היחיד שאוהבים אותו בו. הנה, גם בנטפליקס – רק חמישה חודשים אחרי שהעיף אותנו באוויר בפארק הירקון במה שנדמה עכשיו כחלום מחיים אחרים, הגיע רובי וויליאמס לשירות הסטרימינג בסדרת דוקו בת ארבעה פרקים. מדובר בסדרה מינימליסטית שאין בה כמעט כלום פרט לאיש אחד שמספר את סיפורו. למזלנו, האיש הזה הוא אחד הפרפורמרים הגדולים והכריזמטיים של דורו, ופשוט אי אפשר להוריד את העיניים מהמסך וממנו.
>> "רובי וויליאמס", ארבעה פרקים, עכשיו בנטפליקס

שתו בבר יין חדש "רנה"

העסקים בעיר תמיד משנים את פניהם, ופתיחות וסגירות מתרחשים ללא הרף. גם בתקופת המלחמה תוכלו למצוא את עצמכם נכנסים לבתי עסקים חדשים ומתפלאים. ברנה, למשל, כבר היה אמור להימזג יין. תוך כדי השיפוצים המצב הבטחוני התערער על כולנו, והקונספט השתנה באופן זמני לבית קפה, שהוא גם בר יין נשמע לנו מושלם. על המדפים כבר ממתינים כ-30 סוגי יינות שיימכרו לאורך כל היום במחיר של עד 100 ש"ח' ולא מעט מאכלים קלים וכבדים מעוררי תאבון. זה הרגע שלכם לצאת מהבית, לתרום לעסק קטן בעיר, ועל הדרך גם להתעודד.
פרישמן 22, ראשון-חמישי 08:00-23:30, שישי 08:00-שעה וחצי לפני כניסת השבת, שבת החל משעה וחצי מצאת השבת 

רנה (צילום רן שושן)
רנה (צילום רן שושן)

תנגנו, או סתם תצפו בהופעה ברבל בר

מוזיקה זה הדרך של רובנו להתנחם בימים הללו, או לפחות לפרוק אנרגיות ועצב. בר הרוק רבל בפלורנטין היה סגור במשך רוב התקופה, והערב הוא חוזר עם במה פתוחה. מה מחכה לכם? מגברים, מערכת תופים, גיטרה חשמלית וגיטרה אקוסטית – כל מה שאתם צריכים כדי לנגן. אם יש לכם כלים משלכם, מוזמנים כמובן להביא ולחבר. ערב במה הפתוחה הוא בהרשמה (במקום עצמו), וכל אחד מוזמן להשתתף ולהוציא מעצמו את הרגשות שיושבים עליו.
20:00, פרנקל 13, כניסה חינם, כל הפרטים כאן