אימה'לה: הכירו את הדוגמנית היפנית המבטיחה של 2019 שלא קיימת

שיער ורוד מעוצב, עיניים מלאות הבעה, עור מושלם ומספר עוקבים שעולה בקצב מסחרר - הדוגמנית היפנית הכי מבטיחה לשנת 2019 עשויה מקוד ממוחשב

הדוגמנית המבטיחה שלא קיימת: אימה. צילום מסך מעמוד האינסטגרם imma.gram@
הדוגמנית המבטיחה שלא קיימת: אימה. צילום מסך מעמוד האינסטגרם imma.gram@
23 בינואר 2019

אם חשבתם שאידאל היופי לא יכול להיות קיצוני וטובעני יותר, מצפה לכם הפתעה. המגמה המפתיעה שסוחפת את הרשת ואת בתי אופנה כאחד היא דוגמניות עשויות גרפיקה ממוחשבת. בדומה לדמויות בסרטי אנימציה ממוחשבת, גם כאן נוצרות דמויות תלת מימדיות בתוכנות גרפיקה שמדמות הבעות פנים מציאותיות. הטכנולוגיה הזו מתחדדת, ואיתה גוברת היכולת לייצר תמונה אמינה יותר.

בשנה שעברה העולם נחשף לדוגמניות הוירטואליות ליל' מיקלה, שודו ונונונורי, שקיבלו קמפיינים שכל דוגמנית בשר ודם יכולה רק לחלום עליהם. ליל' מיקלה מציגה לפרדה, שודו לליין האיפור של ריהאנה פנטי ונונונורי מככבת בקמפיינים של דיור.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shudu (@shudu.gram) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by *~ MIQUELA ~* (@lilmiquela) on

הדוגמנית החדשה שמעוררת באזז ברשת היא אימה (imma), שצוברת לייקים ועוקבים בקצב מסחרר. במבט ראשון אימה רחוקה מלהיראות ממוחשבת, עורה חסר כל פגם, שיערה בצבע ורוד-מסטיק, עיניה גדולות ושפתיה מלאות, סימטריות להחריד. בעמוד האינסטגרם שלה תמצאו תמונות בהן היא מדגמנת אופנת רחוב על רקע של מכוניות ספורט או הרחובות הצבעוניים של טוקיו, ובתמונה אחת היא אפילו מצלמת את עצמה במראה בצורה אנושית להפליא. את תמונת השער הראשונה שלה כבר אפשר למצוא על הגיליון האחרון של מגזין הגרפיקה הממוחשבת היפני cgworld.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by imma (@imma.gram) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by imma (@imma.gram) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by imma (@imma.gram) on

מאחורי הדוגמנית עומד הסטודיו  ModelingCafe, שלמרבה ההפתעה כלל לא מתעסק באופנה, כי אם באנימציה ממוחשבת למשחקי מחשב. הסטודיו ידוע בזכות עיצוב והנפשת המפלצת האימתנית גודזילה, מהסרט היפני באותו השם שיצא בשנת 2016, ומשחקי המחשב המפורסמים Legend of zelda ו-Final Fantrasy. אימה, ששמה לקוח מהמילה היפנית "עכשיו", היא הדוגמנית הראשונה שהסטודיו מייצר שאינה קשורה לקידום של מוצר כלשהו, אלא כמעין הפגנת כישורים שלו. מטרת העל, לדברי הסטודיו, היא ליצור מובילת דעה פופולרית ברשת שעשויה כולה ממידע דיגיטאלי, ובהמשך אף להנפיש אותה כדי שתככב בסרטוני וידאו.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by imma (@imma.gram) on

ההיקסמות של יפן מדמויות וירטואליות לא חדשה, ואימה אינה הדמות המונפשת הראשונה שמכה בה גלים. גם אם אתם לא חזקים בתרבות הפופ היפנית, ייתכן מאוד שנתקלתם בדימוי של האטסונה מיקו, כוכבת הפופ כחולת השיער שיוצרה במחשב בשנת 2007. 10 שנות הקריירה שלה הניבו יותר מ-100 אלף שירים ו-2.5 מיליון עוקבים בפייסבוק – היא אפילו חיממה מופעים בשביל ליידי גאגא.

האטסונה מיקו. צילום: GettyImages
האטסונה מיקו. צילום: GettyImages

ארבע דוגמניות שלא קיימות, זמרת פופ שהיא הולוגרמה ורובוטים שהופכים מציאותיים יותר ויותר. אנחנו מתרגשים (וקצת מפחדים, מודים).