בו, "הכלב הכי חמוד בעולם", מת בגיל 12 כתוצאה משברון לב

הכלב הכי מפורסם בעולם, בו, שהפך לסנסצייה אינטרנטית שהחזיקה מעמד שנים רבות, מת. הרשת עצובה על לכתו ועל סיבת המוות: שברון לב כתוצאה מאובדן חברו הטוב באדי

בו, הכלב הכי חמוד בעולם (צילום: מתוך פייסבוק)
בו, הכלב הכי חמוד בעולם (צילום: מתוך פייסבוק)
20 בינואר 2019

 

הכלבלב עם הכי הרבה עוקבים אי פעם ברשתות החברתיות מת לפני יומיים (שישי) בגיל 12, בעקבות בעיות בלבו. בעליו כתבו בעמוד הפייסבוק שלו (שמונה מספר אסטרונומי של כ-17 מיליון לייקים), כי הבעיות נגרמו ככל הנראה כתוצאה משברון לב, בעקבות אובדן חברו הטוב באדי. "זמן קצר לאחר שבאדי מת, בו הראה סימנים של בעיות בלב. אנחנו חושבים שליבו ליטרלי נשבר כשבאדי עזב אותנו לפני שנה", נכתב.

>> האישה שמאחוריי תעשיית הכלבים הזעירים בישראל מגיבה לטענות נגדה

"מאז שנפתח עמוד הפייסבוק של בו, קיבלתי כל כך הרבה פניות לאורך השנים מאנשים מכל העולם שסיפרו על איך הוא האיר את עולמם", כתבה Irane Ahn, עובדת פייסבוק והבעלים של בו וחברו באדי. "תודה רבה לכם שעקבתם אחרי ההרפתקאות המצחיקות שלו ב-10 השנים האחרונות. גם בו וגם באדי נהנו בחייהם".

https://www.instagram.com/p/BrqHDpln4b-

https://www.instagram.com/p/BpZyVKoHz4T

הפומרניין הסלב שכבש את העולם במתיקותו והפך במהרה לסנסציה אינטרטית. הטריגר לפרסומו היה כשהזמרת קאשה (זוכרים אותה?) פרסמה ציוץ ב-2010: "יש לי חבר חדש", עם לינק לעמוד הפייסבוק שלו. מאז הכל היסטוריה. באוגוסט 2011 בו אף הוציא ספר שלכאורה נכתב על ידו, הנושא את השם: "Boo: Little Dog in the Big City". ליין שלם של צעצועים הנושאים את דמותו הופץ, סלבס (אפילו קים קרדישיאן) מכל העולם הביעו את אהבתם אליו.