דוריטוס משיקים חטיף חדש לנשים כי הן "לא אוהבות ללעוס בקול רם"

חברת החטיפים משיקה חטיף מותאם לנשים ש"לא אוהבות ללעוס בקול, ללקק את האצבעות ולאכול פירורים ישר מהשקית". רואים שהם לא ביקרו במערכת טיים אאוט בחיים שלהם

דוריטוס לנשים. צילום: יח"צ
דוריטוס לנשים. צילום: יח"צ
6 בפברואר 2018

זו לא הטרלה ולא בדיחמין לשבת: דוריטוס משיקים חטיף שעושה פחות "קראנצ'ים" ועוצב במיוחד כדי שיתאים לתיקי יד קטנים, על מנת לשבות את קהל היעד הנשי. בחברה טוענים כי מחקרים הראו כי נשים מתפדחות ללעוס בקול רם, להרעיש, ללכלך או כל פעולה אחרת שקשורה שכיף של אכילת חטיפי מונוסודיום גלוטומט, ולכן הם החליטו לייצר חטיף שיענה על הדרישות הללו. לחטיף יקראו "low crunch".

מה שיכול היה להיות קמפיין מצחיק ושנון הפך מהר מאוד לבדיחה אינטרנטית שבזה לחברה שבדרך כלל מצטיינת בפיצוחים (גט איט?) חדים לפרסומות שלהם, כך תעיד הפרסומת ששודרה ממש השבוע בגמר הסופרבול בכיכובם של אושיות רבות מעלה כמורגן פרימן, מיסי אליוט ובאסטה ריימז.

דוריטוס לנשים. צילום: יח"צ
דוריטוס לנשים. צילום: יח"צ

"למרות שנשים יכולות לאהוב ללעוס בקול קם, ללקק את האצבעות ולשפוך פירורים ישר לתוך הפה מתוך השקית, הן מעדיפות לא לעשות זאת בציבור", כך מסרה ברצינות גמורה אינדרה נוי, מנכ"לית חברת פפסיקו העולמית אשר בבעלותה המותג דוריטוס. אולי זה המקום להזכיר את הפרסומת המפגרת של קולה פפסי, גם היא בבעלות פפסיקו. כזכור, בפרסומת נראית קנדל ג'נר עושה שלום בין מיעוטים לבין המשטרה בעזרת פחית פפסי.

"זה לא קטע של נשים וגברים כמו שזה קטע של 'האם חטיפים לנשים צריכים להיות מעוצבים וארוזים אחרת'", המשיכה נוי לזיין בשכל בגבב משפטים שלא ברור איך מישהו נתן לה להוציא מהפה. הנקודה החיובית בכל הסיפור הזה היא שאם נוי הצליחה להגיע לתפקיד מנכ"לות בחברה כה גדולה, כולנו יכולות והאמת שזה מעודד.

מיותר לציין שהאינטרנט התמלא בתגובות זועמות על הניסיון של דוריטוס להקטין נשים אפילו באמצעות חטיפים. טוויטר הוצף בציוצים של נשים שהכריזו כי הן הולכות לאכול דוריטוס מתפצח בקולי קולות. לפי שעה, לא הגיעה התנצלות מדוריטוס מה שמעלה חשד כבד לתרגיל יח"צ מאוד מעצבן. כך או כך, כותבת שורות אלו מנגבת אצבעות על המסך ברגעים אלו ממש. לבריאות!