האביזרים שישפרו לכם את חופשת הסקי

כפפות מתחממות, משקפת מצלמת ועוד המצאות נהדרות לשלג

19 בינואר 2014

Chaval Response – XRT Gloves

הכפפות המתחממות של צ'אוואל הן פאר היצירה. חוץ מההמראה המרשים והקשוח שלהן, הן מגיעות עם תרמוסטט פנימי שדואג לאזן את הטמפרטורה שלכם לפני שתתחילו להזיע ועם מנגנון ייבוש עצמי, מה שאומר שהכפפות יהיו יבשות לגמרי ומוכנות לשימוש חוזר בחצי מהזמן של כפפות רגילות. החברה גם טוענת שהבטרייה של הכפפות תחזיק לכם פי שלוש יותר מכל כפפות מתחממות אחרות שיש בשוק. זה יותר ממה שמבטיחים לכם על סוללות של סמארטפונים.

מחיר: 390 דולר

Oakley Airwave 1.5

התפקיד של איירווייב, משקפי הסקי של אוקלי, רחוק מלהיות רק מגן על העיניים מהסנוור החזק של השלג. המסכה הזו מודדת את המרחק שעברתם, את המהירות שבה גלשתם ואת הגובה שאליו קפצתם, כשאת כל זה היא מציגה לכם בזמן אמת על המשקפיים. נוסף לכך, יש לה גם GPS ויכולת להתממשק עם הסמארטפון שלכם – מה שאומר שתוכלו לנגן עליה מוזיקה מהספרייה שלכם ולשמור על קשר עם הגולשים האחרים. המשקפיים מגיעים גם עם צמיד שמאפשר לכם לשלוט בכל מה שקורה על המסך. עכשיו רק צריך למצוא דרך לממשק את זה לפייסבוק.

מחיר: 650 דולר

RESQSKI

רסקסקי הוא מכשיר איתורית שנועד לעזור לכם למצוא את המגלשיים שלכם במידה שאלה החליטו לצלול לעומק השלג. המכשיר עצמו הוא בגודל של כרטיס אשראי ומשתמש בגלי רדיו כדי לשדר לכם לאן נעלמו המגלשיים. בעזרת נורות מהבהבות וצפצופים הרקסקי יכוון אתכם במסלול הנכון עד מרחק של 30 מטר ועומק של מטר. הדבר היחיד שנשאר לכם לעשות הוא לא לאבד את הכרטיס עצמו, אחרת תרגישו ממש מטופשים.

מחיר: 145 דולר

איתורית למגלשיים רסקסקי

ז'קט דו-שלבי

הז'קט הדו-שלבי החדש של חברת The North Face מאפשר לכם ליהנות משתי פונקציות בפריט אחד – פליז פנימי רך ומחמם ומעיל רוח חיצוני שמונע כניסת מים. בקיצור, תוכלו להתגלגל בשלג ולהישאר יבשים. התענוג המודולרי מגיע במספר צבעים ובעיצוב מינימליסטי.

מחיר: 1800 ש"ח

Zeal Optics HD Camera Goggles

המשקפת־מצלמה הזו היא ככל הנראה אביזר הסקי הכי מגניב שתוכלו לקחת איתכם לשלג. למשקפת יש מצלמת 12 מגה פיקסל שמצלמת ב־P1080 עם עדשה רחבה של 170 מעלות עם מיקרופונים מובנים. נוסף לכך, בצד המשקפת יש כפתורים שבעזרתם תוכלו לראות מיד את מה שצילמתם. באופן מפתיע המחיר של הגדג'ט הזה לא בשמים, אם מתחשבים במפרט המרשים שלו. הבאסה היחיד – תרצו להסתובב איתו גם ביומיום ולא רק בחופשת סקי.

מחיר: 399 דולר

משקפת-מצלמה Zeal Optics HD

TrailMap 3D

איי־טרייל־מאפ זה לא בדיוק גדג'ט, זו אפליקציה שהפכה לחובה עבור כל מי שיוצא לשלג. לא עוד מפות מסמורטטות של האתר שנראות כמו משהו שנשכח בכביסה. איי־טרייל־מאפ מצלמת את האתר והופכת אותו למפה תלת ממדית עם כל המסלולים והמידע שתצטרכו בזמן אמת. חוץ מזה, היא גם זוכרת איפה הייתם ונותנת לכם לראות את המיקום שלכם דרך Google Earth. מחיר: 20 ש"ח באפסטור.

iTrailMap 3D