הכירו את הפלטפורמה הפמיניסטית של אתר Vice

הגיע הזמן שתשקיעו במוח שלכן: Broadly, אתר הבת החדש של Vice, מציע תכנים פמיניסטיים שנכתבו על ידי נשים ובעבורן. תמונות הזין היחידות שתראו יהיו בכתבה דוקומנטרית איכותית על מפעל דילדואים

מתוך הסרט "נערתו ששת"
מתוך הסרט "נערתו ששת"
4 באוגוסט 2015

אתר Vice השיקו השבוע את Broadly, אתר בת הפונה לקהל נשי פמיניסטי המתופעל על ידי נשים בלבד. באתר, שפורץ את גבולות התכנים התקשורתיים המוקצים לנשים, ניתן למצוא כתבות במגוון נושאים כגון: המאבק על ההפלות, שיווק ממוקד מגדרית של וויד ופלוצי כוס, כמו גם סרטים דוקומנטריים מקוריים.

בראש האתר ניתן למצוא מדריך נבוכים מא-ת להבנת גברים, המכיל ערכים כמו "ויאגרה" (כדור מעורר זקפה הכלול בסל הבריאות, לעומת תרופות הנחוצות לבריאותן של נשים שלעיתים מוצאות מהחוק), "מגיני ביצים" (כמו חזייה, רק לגברים) ו-"לא כל הגברים" (התוספת הנחוצה לכל דיון על מיזוגניה). הטקסט הוא אמנם הומוריסטי, אך הוא מבטא היפוך נדיר בכתיבה שבה נשים כותבות עבור נשים ואפילו על גברים, ומטילה ספק בעליונות הגברית שאין לערער עליה.

Broadly עשוי למלא חלל אצל נשים שמעוניינות לקרוא תכנים רציניים, אך לא בהכרח כאלו שנכתבו על ידי גברים ועבור קהל קוראים גברים, ולראייה 10,000 הקוראות שכבר עוקבות אחרי דף הפייסבוק של האתר בימים מאז השקת האתר.

לאתר Broadly