חריקת שיניים: מצעד הפרסומות שימיתו אתכם ממבוכה

עולם הפרסום הישראלי לא מפסיק לנפק קופירייטרים שמטרילים קונצרני ענק והפעם: מותג דגני בוקר שגרם לנו להתכווץ מרוב מבוכה לאחר שהשווה את המוצר שלו לראפר

מתוך הקמפיין של כריות. צילום מסך מעמוד הפייסבוק
מתוך הקמפיין של כריות. צילום מסך מעמוד הפייסבוק
25 בספטמבר 2018

השאלה הבוערת ביותר במסדרונות טיים אאוט היא מיהו הקופירייטר של "כריות" והאם הוא צריך טיפול כלשהו. מותג דגני הבוקר הוותיק אמנם לא הצליח לשכנע אותנו לאכול 4 קילו סוכר בחלב על הבוקר, אך כן הצליח לגרום לנו להאמין שקרבניטי הקונצרנים הגדולים בישראל כל כך מטומטמים שבאמת אפשר לדחוף להם הכל – כמו למשל קמפיין לכריות שעושה שימוש בלתי ראוי בפוטושופ כולל השוואות של דגני הבוקר הנ"ל לראפרים וחריף מכך – לסלנדרמן (הדמות שעומדת במרכז דוקו שכולל פרשיית התעללות מחרידה ואגדות אורבניות רצחניות).

(ביג אפ מיוחד לתקציבאי שאמר "בואו נשווה את את דגני הבוקר לאגדה אורבנית מפחידה כי זה מוכר" – איפה, איך ומתי אתה מתארגן?)

כך או כך, לאחר שנרגענו מהפוסטים בעמוד הפייבוק של כריות, חלקם כוללים כאמור תמונה של דגן בוקר יחיד המוצג כראפר (לצד הכיתוב "גאנג גאנגגגג, יש ראפר חדש בסצנה!
כתבו בית משיר הראפ הכי ליט של ליל נוגט, תהיו יצירתיים ואולי תזכו בפרס יא סוואגרים"), נזכרנו בעוד פרסומות שגרמנו לנו לחרוק שיניים ולמצמץ עיניים. הנה כמה מהאהובות עלינו, מומלץ להמשיך לקרוא עם סד לשיניים:

היי בנטורל: ביי בנטורל

מהתוצרים היותר ציניים של הרשות השניה, זכר לתקופה בה מקבץ זמרים ים תיכוניים ששרים בשיא ברצינות על היותם היי בנטורל מהחיים עצמם ללא עזרים חיצוניים, היה דבר הגיוני לשדר בטלוויזיה.

הערה חשובה: בתכלס אנחנו מחפשות בקדחתניות את השרשרת של "היי בנטורל" ואם למישהו מקוראי טיים יש את אקססוריט החלומות אנא צור איתנו קשר באופן בהול.

סבלימינאל והשוקו: לא בזרם של כולם, ליטרלי

שיתוף הפעולה שהיה אמור להפוך את שוקו קרלו ממוצר לילדים למוצר לבני נוער נחל כישלון למרות שורות מחץ כמו "לא בזרם של כולם אבל בזרם של הדם" וכן ההשוואה של שוקו קרלו לנשמה אמיתית של בנאדם בקריינות של חיים צ'ינוביץ. הקמפיין פחות עבד וסאב האשים את תנובה שלא השתמשו בטיפים החשובים שנתן להם במהלך גיבוש הקונספט. טיפ חשוב שלנו: "נכון אתה לא גמל/אבל יש לך דבשת/ הבט בה היטב/ היא גדולה כמו יבשת".

נינט ודלתא: הבלאקרית שפיתתה אותי

לא, לא, בבקשה לאאאאאאא. הצפייה בנינט עומדת במטבח ונכנסת לתפקיד הסקסית/פאם פאטל/בלאקרית שגרה עם החבר הראשון גרמה לנו לשרוט קירות ולקנות תחתונים בשוק בצלאל באופן בלעדי. הפרסומת הזאת גורמת לנו לאימפוטנציה ואפילו אין לנו זין.

נירו לוי: "אני וינטג' נירו, אתה קולה זירו"

לפני הכל, מדובר בשיר הראשון שחרז את המילים "ויזה ו"איביזה" – לתשומת לב סטטיק ובן אל. שנית – את המילים והלחן כתב יואב אליאסי. שלישית – קשה לשים על זה את האצבע… לא ברור אם אלו שמלות האלנבי של הבנות, החליפה הלבנה של אופנת לוינסקי של נירו,  הלוקייש שמזכיר חנות רהיטים באיזור התעשיה אזור או הגיפופים המביכים עם הניצבות: משהו שם לא לגמרי לגמרי משדר לנו יוקרה של יין בוטיק.

בר רפאלי והטחינה: פאק באמינות

אומייגאד בר סתמי.

ג. יפית ומאיה ישעיהו: פסגת הפחד

האם ג. יפית היא הג'וזף פריצל של החותנות? נשאיר את זה פתוח לפרשנות.

קנדל ג'נר ופפסי: פשוט לא

"קנדל ג'נר בפרסומת של פפסי: טימטום האדם הלבן במלוא הדרו" – זאת כותרת הטקסט המופלא שכתבנו פה באתר עם עליית הפרסומת המפגרת בהיסטוריה, נציגות בינלאומית ברשימה. אין בעד מה.