כישופים וברכה מישו: השירותים הכי מוזרים שתמצאו ב-5 דולר ברשת

כבר שנים שאתר Fiverr הישראלי שולט ביד רמה בעולם הפרילאנס. בין מיליוני השירותים המוצעים, מצאנו גם לא מעט הצעות יצירתיות במיוחד. קבלו את כל הדרכים הכי משונות להרוויח כסף באינטרנט

1 באוגוסט 2017

אין כמעט שירות שלא תוכלו למצוא באתר Fiverr. החל מעיצוב גרפי, ייעוץ עסקי ועד כתיבת קורות חיים – הכל שם, במחירים שמתחילים בחמישה דולרים. הסטארט-אפ הישראלי שהושק לפני כשבע שנים הפך במהרה לזירת המסחר הגדולה בעולם עבור פרילאנסרים, עם מעל מיליון שירותים המוצעים בכ-200 מדינות. אלו שהתבססו באתר ונמצאים במעמד של "מוכרים מובילים" אפילו משתמשים בפלטפורמה כמקור הכנסה לא רע בכלל. בתוך בליל ההצעות העצום, Fiverr הפך גם לכר פורה עבור שירותים שונים ומשונים: קריאת מחשבות, מתיחות בתשלום ואפילו הטלת כישופים. רוצים גם להרוויח כסף דרך האינטרנט? הנה כמה רעיונות יצירתיים במיוחד.

הזמנת פורטרט אישי על פיצה

(צילום מסך)
(צילום מסך)

אם התעורר בכם חשק מוזר לכם לראות את פרצופה הנאה של מרלין מונרו (או אפילו את אמא שלכם) ממוצרלה ורסק עגבניות תוכלו להזמין את המגש הייחודי בעלות של 5 דולר בלבד. רק תקוו שיישאר ממנו משהו כשיגיע לארץ.

הטלת כישוף להחזרת האקס

(צילום מסך)
(צילום מסך)

חלפתם "במקרה" ליד הבית של האקס? העברתם מסרים דרך חברים משותפים? חושבים שניסיתם הכל? כנראה שלא. מה שמפתיע בשירות המיסטי הזה, הוא לאו דווקא ההתחייבות להחזיר את האקס שלכם לחיקכם, אלא העובדה שלמטילת הכישופים הנ"ל יש יותר מ-7,000 הזמנות. מחישוב מהיר עולה שהיא הרוויחה יותר מ-35 אלף דולר. שוקלים לעשות הסבת מקצוע.

משחק סופר מריו בדמותכם

(צילום מסך)
(צילום מסך)

אין ספק שזו אחת ההצעות היותר תמוהות שנתקלנו בהם. עבור 5 דולר תוכלו להזמין משחק סופר מריו בדמותכם, ובתוספת תשלום תקבלו גם דמויות אויב בעיצוב אישי. לא ברור מיהם אותם אנשים ששילמו מכספם עבור הדבר הזה (ויש הרבה כאלה), אבל אותנו זה הצחיק.

שדרוג לפורפיל הטינדרשדרוג לטינדר

בעלות של 25 דולר, הבחורה הזו מתחייבת לשדרג את פרופיל הטיינדר שלכם, לכתוב את התיאור ולבחור בשבילכם את התמונה שתגרום לכולם לשלוח לכם הודעה. מומלץ מאוד עבור אלו שמתלבטים במשך שעות איזו תמונה לשים – ועדיין בוחרים את הגרועה ביותר.

ברכת יומולדת אישית מישו

(צילום מסך)
(צילום מסך)

טוב, בעצם זאת ההצעה הכי תמוהה שנתקלנו בה – ונראה שהיא תופסת. "הבן של אלוהים נמצא ב-Fiverr", כתב המשתמש, שהעניק את שירותיו ללמעלה מ-3,300 אנשים. החבילה הבסיסית, המציעה ברכה אישית של ישו "על רקע לבן ושמימי", תעלה לכם 10 דולר. ואילו בשירות הפרימיום, שעלותו לא פחות מ-45 דולר, תוכלו לבחור גם את הרקע ותקבלו סרטון באיכות HD על פי התסריט שלכם. קריפי.

פלירטוט עם בן הזוג לבדיקת נאמנות

(צילום מסך)
(צילום מסך)

אם התעורר בכם חשד שבני זוגכם לא שומרים נאמנות, תוכלו לחסוך את חיטוטי השווא בוואטספ שלהם ולנסות לתפוס אותם על חם. "הם, כמובן, לעולם לא יגלו שמדובר בשירות Fiverr", מתחייבת נטליה הבריטית, שתיצור עמם קשר בפייסבוק ותתחיל לפלרטט. הביקורות על השירות שלה, אגב, מאוד אוהדות.

חיקוי של דונלד טראמפ

(צילום מסך)
(צילום מסך)

מתחשק לכם למתוח חבר בטלפון? יש לכם אובססיה מוזרה לנשיא ארצות הברית? הבחור הזה יעשה בשבילכם את העבודה. בווידאו שפרסם הוא מראה כיצד הוא מחקה את דונלד טראמפ ללא רבב, לפי תסריט לבחירכתם האישית (עד 500 מילים). המחיר הבסיסי עבור ההקלטה מתחיל ב-5 דולר, אך עבור תוספת תשלום תוכלו לקבל שדרוגים נוספים – ותמורת 50 דולר הוא גם יתחפש לטראמפ.

שיחת נפש של 20 דקות

(צילום מסך)
(צילום מסך)

הגיע הזמן שתפסיקו לשלם 2,000 שקל בחודש על הפסיכולוג שלכם. תמורת חמישה דולרים הבחורה הזו תתכתב איתכם בוואטספ ולדבריה תעניק לכם "עצות טובות ללא שיפוטיות". אם לא די בהתכתבות, תמורת 20 דולר היא תקיים שיחת נפש בסקייפ באורך 20 דקות ובמחיר של 100 דולר – שבוע שלם של תמיכה נפשית. משתלם, לא?

קריאת מחשבות

(צילום מסך)
(צילום מסך)

הבחור הזה, שמציע עוד מגוון שירותי טלפטיה יקרא (לטענתו) את המחשבות שלכם בתמורה ל-10 דולר, ואפילו ילמד אתכם לעשות את זה בעצמכם במחיר של 50 דולר. כ-650 לקוחות שכרו את שירותיו ורובם אפילו נתנו לו דירוג של חמישה כוכבים. אנחנו, משום מה, עדיין ספקנים.

פתק בכותל

(צילום מסך)
(צילום מסך)

בניסיון כושל להרוויח כסף על גבם של יהודי העולם, הציע הישראלי הזה לשים פתק כותל בשביל כל מי שהמקום הקדוש לא נמצא בהישג ידו. רק לפני שהם שולפים את הארנק, כדאי שמישהו יגיד להם שבסוף היום מטאטאים את הפתקים לפח.

דעה נשית וכנה עליכם

(צילום מסך)
(צילום מסך)

אם הפייסבוק שלכם במצב קטטוני והתמונות שאתם מעלים לא מצליחות להתרומם – הבחורה הזו תציל אתכם. במחיר של 5 דולר בלבד היא תיתן לכם "דעה נשית וכנה" על תמונות שתשלחו לה, ואולי תצליח לעזור לכם להתגבר על התמונה ההיא מ-2009 שאתם חושבים שהיא סבבה. היא לא.

ברכת יום הולדת בג'ונגל

(צילום מסך)
(צילום מסך)

סופסוף פתרון הולם לברכות יום ההולדת המשמימות והמאולצות בוואטספ. שלושת הנערים ההודים האלה פיצחו את השיטה, והתחילו להרוויח כסף מסרטונים ביתיים שבהם הם רוקדים ושרים "היום יום הולדת" למי שרק תבקשו. תאמינו או לא, הם הרוויחו כבר אלפי דולרים מזה.