Wingit בתל אביב: ככה תגלו אירועים מגניבים בסביבה שלכם

אפליקציית Wingit תספר לכם על כל הדברים המגניבים שקורים בזמן אמת באזור שבו אתם נמצאים

Wingit
Wingit
27 בפברואר 2014

בדיוק סיימתם לאכול עם חברים במסעדה ואתם חושבים איפה להמשיך את הערב. המודל של אפליקציית Wingit מתיימר לפתור לכם את ההתלבטות: היא תזהה את מיקומכם, תסרוק מידע רלוונטי ברשתות החברתיות, ותספר לכם על כל מה שמגניב וקורה באזור שבו אתם נמצאים: הופעות, מסיבות, מבצעים מיוחדים במסעדות או בברים, וכל מה שעשוי לעניין אתכם.

אלבן סאיאג, מייסד Wingit, מסביר: "מדובר באפליקציה שעוזרת לארגן או להפיץ בילויים של הדקה האחרונה. המשתמשים יכולים גם לפרסם אירועים בעצמם ולשתף אותם עם חברים". סאיאג מספר גם איך חשב על הרעיון: "ביליתי עם חברים בבריסל ומצאנו את עצמנו מחפשים מה לעשות. לא אטרקציות תיירותיות או משרדי נסיעות קרובים, אלא דברים מגניבים שקורים בזמן אמת".

העיר הראשונה שבה הושקה האפליקציה הייתה ניו יורק ב-2012. סאיאג חשב שאם האפליקציה שלו תצליח בעיר כזו גדולה, יהיה ניתן להצליח בכל מקום אחר. תוך שבועות ספורים השקיעו באפליקציה סכום של יותר ממיליון דולר, מה שאפשר לה להתרחב למקומות נוספים בעולם.

Wingit
Wingit

כשנשאל במה האפליקציה שלו שונה מאפליקציות דומות כגון פורסקוור, סאיאג השיב: "פורסווקר מגלה לכם דברים מגניבים שנמצאים לידכם, אבל כאלה שנמצאים שם כל הזמן. היא לא יכולה לספר לכם על הופעת רחוב ספונטנית או על אירועים מיוחדים שקורים דווקא עכשיו".

הגרסה התל אביבית כבר זמינה להורדה באפסטור (ותהיה זמינה בקרוב גם במכשירי אנדרואיד), כאשר חוץ מניו יורק ותל אביב, האפליקציה פועלת גם בלונדון, ולטענת סאיאג בקרוב היא תפעל גם בערים נוספות. אם להאמין לקלישאה שלפיה הדברים שאנחנו מחפשים נמצאים לנו ממש מתחת לאף, מעכשיו אולי נוכל למצוא כמה מהם דרך הסמארטפון.

רוצים לדעת עוד על Wingit? צפו בסרטון:

– תוכן שיווקי –