יותר טוב מוודקה

לא רק לסוציומטים: קבלו שלושה משחקים שיהפכו כל ערב משמים לבילוי לא נורמלי, מבלי לערב אפילו גרם קוק אחד

Just Dance 2014
Just Dance 2014
8 במאי 2014

פעם בכמה זמן אתם מוצאים את עצמכם במפגש עם חברים שבו אחרי עשר דקות כולם כבר מבינים שלאף אחד אין שום דבר חדש להגיד, וגם אם כן, לא בטוח שיש מי שרוצה לשמוע. אבל לפני שהערב שלכם הולך לגמרי לאבדון, אולי כדאי שתיעזרו בטכנולוגיה שתציל אתכם מהסוציומט הקטן שיש בכולנו ומחיי נצח של בדידות.

Just Dance 2014

הקינקט הראשון היה כישלון, אך יחד עם האקס בוקס ואן מגיע גם הדור הבא של הקינקט, בקר המשחקים החדש שהקפיץ את הטכנולוגיה הזו לעתיד. אם אתם ברי מזל ולאחד מחבריכם יש קונסולה כזו, הפעילו עליו לחץ פיזי מתון כדי שישיג את ה"ג'סט דנס" החדש. בניגוד למשחקים קודמים בסדרה, שבהם היו בעיקר תחרויות ריקוד של אחד נגד אחד, במשחק הנוכחי בקינקט החדש יש העמדות וכוריאוגרפיות מורכבות של ארבעה משתתפים. עד שלא רקדתם עם חברים את גרסת המחזמר של "פרינס אלי" מאלאדין, לא העמדתם את החברות שלכם במבחן אמיתי. במשחק יש מלא סוגי ריקודים, מהעמדות של להקות בנים קלאסיות לשירים של וואן דיירקשן ועד דואט ריקוד חרמני במיוחד ל"Careless Whisper" של ג'ורג' מייקל.

XBOX ONE

Heads Up

למשחק הזה היה אפשר בקלות להחליף את השם ל"מכונת החייאה" ויש לו פוטנציאל להפוך כל ערב משמים לבלתי נשכח. כל שחקן בתורו בוחר קטגוריה – מחיות ועד מבטאים – ושם את הסמארטפון שלו על המצח כששאר הקבוצה מנסה להעביר לו את המילה שכתובה שם כדי שהוא יוכל לזהות. עד שלא ראיתם את החברים שלכם מנסים לעשות חיקוי של המבטא של סקובי־דו או עושים פנטומימה של תרנגול הודו, לא תוכלו לקרא לחברות שלכם חברות אמת. נוסף על כך יש קטגוריות של שירים שתצטרכו לזמזם כדי שהאדם שמולכם יצטרך לזהות, שזה סיפור כיפי לא פחות. במקביל, המצלמה הקדמית מתעדת את החיקויים בוידיאו כדי שתוכלו לחלוק את זה אחר כך עם שאר העולם.


אייפון/אנדרואיד, 0.99 סנט (זמין גם חיקוי חינמי רק בלי אופציית הוידיאו).

Party Doodles

זוהי הגרסה הטכנולוגיות של פיקצ'נרי, משחק שבו כל אחד בתורו צריך להוכיח את כישורי הציור שלו כדי להעביר מילה, פתגם או אישיות לשאר החברים ההמומים ששואלים את עצמם מה הקשר בין החרגול השיכור שמצויר לבין משפט שהם היו צריכים לנחש. נכון, דרואו סמת'ינג מעלה אבק כבר יותר משנה, אבל דווקא הסיטואציה החברתית והלחץ של הזמן מוציא מאנשים דברים מצחיקים ומזכיר לנו שכמו סקס, גם משחקי חברה הם משהו שעדיף לעשות פנים אל פנים.

Party Doodles

גרסה בסיסית חינם לאייפד