לכבוד אחד באפריל: המתיחות הכי דפוקות שמצאנו ברשת

זוגיות לא מתפקדת, תחפושות של חיות, טיולים בשכונה מפוקפקת והתעללות בחברים. מתיחות ברשת הן אתנחתא קומית נהדרת ודרך מצוינת להתכונן לחג המצחיק בשנה. אספנו למענכם שש מתיחות דפוקות שאהבנו במיוחד על מנת שתיכנסו לרוח החג

תכנות. מחשב. צילום: Shutterstock
תכנות. מחשב. צילום: Shutterstock
31 במרץ 2016

שאמי ובת זוגו (בויפרנד VS גירלפרנד)

מתיחות בין בני זוג אינן זרות לנו, אבל כוכב הרשת האוסטרלי שאמי ובת זוגו החליטו להעלות את הרמה: סרטון קצר המכיל את מיטב מעליליי הזוג, מציג בפנינו מסכת התעללויות הדדית וקורעת מצחוק. כי מה אומר "אני אוהב אותך" יותר מלחבר ספה לטנדר בזמן שאת ישנה עליה?

רֶמי גאייאר והיונה

רֶמי גאייגר הצרפתי, שם נרדף למתיחות ברשת, מוכיח לנו שוב שהוא ה-מותח הבלתי מעורער. לפניכם אחת מיצירותיו האהובות עלינו: רמי מחופש ליונה ענקית. נראה לנו שאתם יכולים לנחש מה יקרה:

להרוג את החבר הכי טוב

"מה קורה כשמתיחה עוברת את הגבול?", אתם שואלים. נשמח לענות. כוכב הוויין סם פפר החליט למתוח את חברו הטוב ושותפו ליצירה, קולבי, ע"י זיוף מושקע של הרצח שלו. המתיחה הכתה גלים ברשתות החברתיות והוגדרה כחציית קו אדום, דבר שגרם לגולשים לפתוח עצומה נגד סם פפר הקוראת לחסום את משתמש היוטיוב שלו. מאז המתיחה ירדה מהרשת אך נשארו סרטונים חלקיים שלה. הנה אחד מהם הכולל מאש-אפ עם טיילור סוויפט:

רומן אטווד

היוטיובר והמרגיז הסדרתי החליט להעמיד פנים שהוא בחור לבן העובר לשכונה אפרו-אמריקאית. על פניו נשמע בסדר. וכשהוא מחליט לצעוק לעברם את המילה Neighbor בטונציה של מילה אחרת? זה מדרדר מהר מאד:

אמיר וסטריטר

אי שם בשלהי 2008, כשיוטיוב היה בחיתולים, אתר אחד בשם CollegeHumor הבין את הפוטניצאל הטמון בו. שני המותחים המיתולוגיים אמיר בלומנפלד (הידוע מהצמד ג'ייק ואמיר) וסטריטר, נכנסו לקרב מתיחות יוטיובי עקוב מדם ומצחיק בטירוף.
במתיחה הראשונה שלהם שעלתה לרשת סטריטר הורס לאמיר את השיר האהוב עליו. אמיר לא נשאר חייב וענה במתיחה מרושעת: התחזות למעריצה שרוצה לצאת עם סטריטר לדייט.