מוכרים ברשת? הכירו את החברה שבאה לייעל את תחום המשלוחים

ברוכים הבאים לעולם הגלובלי, בו חבילות מכל רחבי הארץ והעולם מגיעות לדלת הבית - אבל לא תמיד בדרך הכי מהירה וחסכונית. המיזם הישראלי ברינגוז (Bringoz) - בא לעשות מהפכה

לייעל את המשלוחים (צילום: shutterstock)
לייעל את המשלוחים (צילום: shutterstock)
28 ביולי 2016

נראה שאין אדם שלא קיבל בשנה האחרונה חבילה שמקורה ברכישה אינטרנטית – או אף שלח אחת במו ידיו. תחום המשלוחים מצוי בנסיקה מתמדת עקב שינויים בהרגלי הצריכה, בעיקרם המעבר לרכישה באינטרנט – שמאפשרת השוואה בין מחירים, בדיקה של חוות דעת, וכמובן – נוחות וחיסכון בזמן, בלי לצאת מהבית. אלא שבשעה שקמעונאות הרשת הפכה לפשוטה וזמינה מתמיד, המשלוחים עדיין מהווים לרוב עניין מסרבל ומייגע, עבור הצרכן ועבור מספק המוצר כאחד (וזה עוד לפני שפותחים פה על דואר ישראל ועל המדינה). חברות גדולות מפתחות שלל פתרונות טכנולוגיים להתמודדות עם האתגר, אבל מה עושות חברות קטנות ובינוניות, אשר נעזרות בשירותי שילוח חיצוניים?

כאן מבקש בנימוס להיכנס לתמונה הסטארט־אפ הישראלי Bringoz, שגייס זה מכבר סכום של כמיליון דולר. החברה, שפועלת כעין פלטפורמת קישור בין שליחים לבין משלחים, מרכזת שלל משתנים – ביניהם נפח הרכב, נקודת האיסוף ונקודת היעד, הקצבת זמן ופגעי דרך – ומציעה מסלול דינמי, מקבל עדכונים ומשתנה, שמוצג בממשק ידידותי המאפשר לראות היכן נמצא השליח בכל רגע נתון. התוצאה: משלוח מרוכז ויעיל במסלול הנסיעה הקצר והיעיל ביותר.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד

לאתר האפליקציה