דייסון השיקה מייבש שיער מצופה זהב ב־500 דולר

מלבד ציפוי הזהב, אין כל דבר שמבדיל את המייבשים החדשים מאלה של דייסון שמחירים 400 דולר, שעל פי דיווחים, אינם שונים בהרבה מאלה המצ'וקמקים של גולד ליין, פרט לעיצוב מרהיב

מייבש השיער המוזהב. צילום: דייסון
מייבש השיער המוזהב. צילום: דייסון
12 בספטמבר 2018

מה קרה לנו מאז המחאה החברתית? מחירי הדירות עלו, האקלים הוסיף להתחמם, דפני ליף הוציאה סרט, הפליטים הוסיפו לאבד צלם אנוש ודייסון השיקו מייבש שיער מצופה בזהב בשווי 500 דולר. מדובר במחיר סביר לכלן הדעות, אם לוקחים בחשבון שעלות הדגם הפופולרי להחריד של החברה עומד על 400 דולר, או 1,990 ש"ח טבין ותקילין בשבילכם, כולירות.

עוד כתבות מעניינות:
הצצה לדירה מושלמת של זוג אדריכלים
לונדון אומרת לא לפרווה
תיקי היד אכלו את כל הטרנדים האחרים

מייבשי השיער שמצופים בזהב 23.75 קראט בתהליך מסורתי שכולל עבודת יד איטית זמינים רק דרך אתר החברה ומגיעים בתיקי נשיאה מהודרים בצבע אדום עז, כדי שאף אחד לא יתבלבל חלילה ויחשוב שיש לכם מייבש שיער מצ'וקמק של גולד ליין. מלבד ציפוי הזהב, אין כל דבר שמבדיל את המייבשים החדשים מאלה שמחירים 400 דולר, שעל פי דיווחים, אינם שונים בהרבה מאלה המצ'וקמקים של גולד ליין, פרט לעיצוב מרהיב כמובן. שנאמר, אוויר חם הוא אוויר חם הוא אוויר חם.

יש גם תיק נשיאה מהודר. צילום: דייסון
יש גם תיק נשיאה מהודר. צילום: דייסון

בעוד שבארץ מייבשי השיער של דייסון עדיין נחשבים למותרות ששמורים לניקול ראידמן, או פיליפ קירקורוב לצורך העניין, שואבי האבק של החברה הפכו לפריט חובה כמעט בכל בית תל אביבי – כפי שדווח כאן בחודש שעבר. ללא ספק, יש לנו במה להתגאות כאומה.