משתמשי טמבלר נוטשים במחאה על צנזור תמונות בעלות אופי מיני

במחאה על שינוי תנאי השימוש של הרשת החברתית טמבלר, אלפי משתמשים פצחו במחאה והחליטו לעזוב. כך זה נראה

טמבלר
טמבלר
17 בדצמבר 2018

 

לצד המחאות וההפגנות החשובות באמת שקורות בארצנו ומחוצה לה, יש מחאה אחת שלא בטוח שמעתם עליה ומתרחשת בתוך כותלי האינטרנט. ה-17 בדצמבר 2018 הוכרז ברשת החברתית טמבלר כיום מחאה, בו המשתמשים נקראים שלא להיכנס לאתר. הצעד הגיע לאחר שטמבלר הודיעה כי תשנה את תנאי השימוש שלה החל מהיום וכל תמונה בעלת גוון מיני תימחק. מנהלי טמבלר ציינו שהמעבר לחוקים החדשים תהיה הדרגתית (מבדיקה ראשונית שערכנו, האלגוריתם עדיין לא החל לפעול).

>> מה יקרה אם כל שיחות הוואטסאפ בעולם יתפרסמו? 

אלפי פוסטים שקוראים לא להיכנס לטמבלר היום, היום בו החוקים החדשים נכנסים לתוקף, הועלו בטמבלר מאז הודיעו מנהלי האתר על השינויים הצפויים. רבים מהמשתמשים אף קראו לנהירה המונית החוצה אל רשתות חברתיות כמו טוויטר. אולם, רבים מרגישים ששם לא יוכלו לבטא את עצמם ככפי שעשו עד כה וכי הרשתות האחרות "מנוכרות ולא מרגישות כמו בית".

http://valyavalkyrie.tumblr.com/post/180773116811

"בגלל שאני נגד החוקים החדשים שטמבלר מנסה ליישם ולמעלה להעיף את החלק העיקרי מהקהילה, אני מצטרף למחאה שקוראת להתנתק למשך 24 שעות", כתב אחד המשתמשים וזכה לאלפי לייקים. "גם אם אתם לא בעלי בלוג שבו מוצג תוכן NSFW (ר"ת של Not suitable for work), זה עלול לפגוע בכם גם. תמכו בקהילה".

למי מכם שלא יצא להיתקל בטמבלר, דעו לכם שהיא הייתה שם הרבה לפני אינסטגרם. מאז 2007 היא משמשת כבית לאמנים מכל התחומים שמפרסמים את יצירותיהם, צלחת פטרי להיווצרותם של ממים ומקום לשאוב בו השראה אסתטית מכל סוג שהוא. לא ברור אם מנהלי טמבלר יענו לקריאותיהם של קהל הגולשים, אבל מה שבטוח זה שהאלגוריתמים ממשיכים להשתלט על חיינו.