עקוב אחרי: עמודי האינסטגרם הטובים ברשת

קולאז' אינסטגרם. עיבוד תמונה: רוי גיא
קולאז' אינסטגרם. עיבוד תמונה: רוי גיא

שנות האלפיים הביאו עמן שלל חידושים לחיינו: טלפון חכם, בית חכם, אפליקציות חכמות והרגלים טיפשים. את אינסטגרם אפשר לשייך לשני האחרונים – אפליקציה כיפית ופשוטה, ומצד שני מוצר שתמיד יגרום לך לחשוב שלאחרים יש משהו שלך אין. זוהי כמובן אשליה אבל אין לנו זמן/יכולת לשכנע אתכם בכך, לכן הלכנו על אופציה אחרת: איגדנו עבורכם כמה מעמודי האינסטגרם שכל חובב תרבות פופ צריך להיות במעקב אחריהם, כי החיים משעממים יותר בלעדיהם. רוב הסיכויים שהם יהפכו את חווית המשתמש שלכם באינסטוש לנעימה, מצחיקה ומעניינת יותר.

אל חשש, הם גם יעזרו לכם להרוג את הזמן בזמן שאתם מתאבססים על מספר העוקבים שלכם ומתפללים לקב"ה שלנצח יהיו לכם יותר עוקבים מנעקבים. צאו לדרך, לחצו על הפולו, עזבו את הפומו.

 sitabellan

יש כל מיני דברים שאי אפשר להתעלם מהם כשמדברים על סיטה אבלן. אחד מהם הוא הסטייל הייחודי שלה – עמוס, צבעוני וחשוף. מה שהופך אותה למלכה אמיתית הוא העובדה שלא משנה כמה וולגרי יהיה הלוק שלה, הוא לעולם לא יראה זול או מתאמץ. הרבה בנות נפלו בקרב בניסיון לשעתק את הסטייל של סיטה ולהדביק את הפער, אך למרבה הצער אין עוד אחת שחיה את המוטו Trash is chic כמוה. היא דוגמנית ספרדייה, נסיכת טכנו שמתקלטת במועדונים, ואת הגושפנקה הסופית לכך שמדובר בילדה רעה מבית טוב לפי הספר העניקה לה רירי כשליהקה אותה להופיע בקליפ להמנון הנודע “BBHMM”. מאז המניות שלה הרקיעו שחקים – היא דוגמנית קבועה בתצוגות של מוסקינו וגם רירי שומרת אמונים ומביאה אותה לכל השקת קולקציה משותפת עם פומה. אנחנו רואים אותך סיטה, תמשיכי לא לראות אותנו ממטר. תודה.

View this post on Instagram

homeeeee

A post shared by sita (@sitabellan) on

View this post on Instagram

ROME ????

A post shared by sita (@sitabellan) on