שטח אש: הגאדג'טים המושלמים לטיולי החג

יוצאים לחרוש את מסלולי הארץ בחג אבל לא בקטע של התכלבות? הנה הגדג'טים שיאפשרו לכם לשמור על צלם אנוש, כי בלי אספרסו באמת שאי אפשר ליהנות מפריחת החרציות

קופסת אוכל תרמית
קופסת אוכל תרמית
1 באפריל 2015

צמיד נגד יתושים

במקום להתמרח בחומרים קשים להרחה או להדליק נרות מדיפי סירחון אפשר לענוד צמיד למניעת עקיצות יתושים – גם ספורטיבי וגם אפקטיבי! צמידי פאראקיטו (Para'Kito) עשויים מרצועה גמישה וניתנים להתאמה אישית. הטבלית הפעילה מפיצה תערובת של שבע תמציות שמנים והיא פעילה גם לאחר מגע עם מים. התערובת משתחררת מהצמיד באטיות ומספקת הגנה מיתושים לאורך זמן, וכדי שזה בכלל ידליק אתכם, הצמיד מגיע בשלל צבעים ומותר לשימוש לנשים בהריון ולילדים.

צמיד נגד יתושים
צמיד נגד יתושים

99 ש"ח, להשיג ברשת למטייל

[tmwdfpad]

תיק רחצה אטום

כל בקבוקוני השמפו והתרופות יהיו מוגנים היטב בתוך תיק כלי הרחצה הזה שמצוין לבידוד, גם כשהסבון הנוזלי נפתח ונשפך בתוך התיק וגם במקרה של טיול תרמילאים בגשם (בחו"ל, למשל) או טיול מים עם התיק על הגב (לגמרי בארץ).

69 ש"ח, להשיג בקל גב

מכונת אספרסו ניידת

אפשר לבשל קפה שחור על הגזייה, אבל איך תשוו את זה לאספרסו אמיתי בשטח? כפית האספרסו הידנית הזאת (( handspresso עובדת על פּוֹדים, וחוץ ממים רותחים וכוס לא תצטרכו עוד דבר בשביל שוט טוב של אספרסו קצר בלב שומקום.

מכונת אספרסו ניידת
מכונת אספרסו ניידת

355 ש"ח, להשיג בקפה תמר

קומקום שטח

קומקום מיוחד המתאים לשימוש מעל אש חיה, פלטה או קמין. הצלעות בתחתית הקומקום כולאות את האש ואת החום ומאפשרות ניצול אנרגיה מקסימלי. הציפוי הפנימי של הקומקום עמיד לאורך שנים, והקומקום חסכוני באנרגיה, אינו מחליד ומצופה בחומר מיוחד שעמיד בחום גבוה ואינו רעיל. אש!

קומקום שטח
קומקום שטח

85 ש"ח, להשיג ברשת למטייל

ג'ינס נגד מים

כבר יש נעליים נגד מים ובגדים מבדים דוחי מים ושמן, אבל ג'ינס נגד מים זה באמת חדשני. אידיאלי לכל המטיילים שסולדים ממכנסי דגמ"ח בצבע חאקי ורוצים להמשיך ללבוש את המכנסיים הנצחיים גם בשטח וגם ליהנות מהפלוסים שמכנסי מטיילים מציעים. הג'ינס של חברת רנגלר עשויים בטכנולוגיית Water Resistant הפועלת כמגן בלתי נראה מפני רטיבות ושמן. נראה ומרגיש כמו ג'ינס רגיל.

600 ש"ח, להשיג ברשת למטייל

רמקול אטום למים

קמפינג בכנרת? חופשה על גדות נחל? מוזיקה היא בבחינת השלמת חובה. עם הרמקול הזה (קליטה אלחוטית של עשרה מטרים, בלוטות', פועל על סוללות) לא תחששו מרטיבות ממקורות המים סביב או מבקבוק שתייה שנשפך לידו. בבית תוכלו למקם אותו בחדר האמבטיה.

349 ש"ח, להשיג בריקושט

בקבוק מתקפל

עבור מטיילי שטח אמיתיים שנושאים איתם את התיק במשך ימים – מקום הוא מצרך חשוב. הבקבוק המתקפל שלפניכם משלב בין חומר רך וגמיש לפלסטיק יציב, וכשהוא ריק ודחוס הוא מקטין את נפחו ב־50 אחוז. נוסף על כך הוא עמיד לרתיחה ולהקפאה עד מינוס 20 מעלות ויכול לשמש גם כקרחום בצידנית.

בקבוק מתקפל
בקבוק מתקפל

79 ש"ח, להשיג בריקושט

בנדנה מקררת

כשמגיעים למקור מים אחרי הליכה מפרכת בחום – אחד הריטואלים הוא לשים מים בכובע ולהפוך אותו על הראש. אבל ספורטאים, רוכבי אופניים ומטיילי העידן החדש לא ירגישו שראשם מתחמם בעזרתו של סרט המצח מנדף הזיעה. זה עובד ככה: הסרט הוא דו צדדי ובמגע עם זיעה או מים הבד מתקרר לטמפרטורה של 13 מעלות ומצנן את הראש. ללא כימיקלים או ג'לי.

בנדנה מקררת
בנדנה מקררת

89 ש"ח, להשיג בריקושט

ערכת פיקניק – כלים מתכלים

זה נחמד ונוח שיש ערכת פיקניק קבועה שמכילה הכל, וכשחוזרים הביתה צריך רק לזכור לשטוף אותה, להחזיר לתיק ולשלוף בשעת הצורך. הערכה של חברת אקולייף מתאימה לארבעה אנשים וכוללת צלחות, כוסות, סכו"ם וקערה. הכלים הרב פעמיים אקולוגיים ועשויים מעיסת צמחים וחומר סינטתי מתכלה. מתאימים גם לשטיפה במדיח.

ערכת פיקניק
ערכת פיקניק

249 ש"ח, להשיג בחנות אאוטסיידרס, חשמונאים 113 (תל אביב)

מודם אלחוטי נייד

טיול טיול, אבל איך אפשר בלי אינטרנט בשנת 2015? מובן שיש קהילה נכבדת שחושבת שאפשר ואף רצוי, אבל עבור משפחות הטאבלט והלפטופ שבכל זאת לנות בחניוני לילה נטולי Wi Fi – המודם הזה יסדר לפחות עשרה אנשים סביבכם ולא יזלול את מאגרי הנייד או הטאבלט שלכם בתור ההוט ספוט הזמין היחיד בסביבה. אפשר גם להתאים אתו מכשירים ניידים.

499 ש"ח, להשיג דרך היבואן הרשמי של וואווי, אלפא טלקום וברשת אורנג'

קופסת אוכל תרמית

מי שלא רוצה לאכול כריך ותפוח וגם לא להסתמך על בישולי שטח יכול לקחת עמו את ארוחת הצהריים הביתית בקופסת אוכל תרמית של אלדין. הקופסאות מגיעות במגוון גדלים וצבעים ושומרות על חומו של המזון הארוז בהם הרמטית למשך כארבע שעות.

קופסת אוכל תרמית
קופסת אוכל תרמית

159 ש"ח, להשיג בבראס ברנדס