מרימים להרצל: יריד, תערוכה וחגיגות ברחוב הוותיק והמשופץ

גם הרצל רצה ותראו מה יצא. כרזת היריד
גם הרצל רצה ותראו מה יצא. כרזת היריד

רחוב הרהיטים הרשמי שופץ, ובעירייה מרימים יריד מיוחד ביום שישי הראשון של 2022. צפו לתערוכה, הופעות, סיורים מודרכים ועוד. כל הפרטים בפנים

בעירייה הגיעו למסקנה החותכת שעדיין לא הרימו כנדרש לרחוב הרצל, אז הנה זה משתנה. החגיגות לכבוד הרחוב המחודש יתקיימו בשישי ה-7.1.22 בין השעות 10:00-15:00, ויכללו יריד רחוב חגיגי שיכלול תערוכה במסגרתה ישתפו פעולה חנויות הריהוט הפועלות ברחוב ומעצבות ומעצבי אופנה מובילים, ויתקיימו הופעות חיות, הרצאות, סיורים והנחות בחנויות ברחוב. התערוכה אגב תימשך לאורך שבוע. 

רחוב הרצל. צילום: shutterstock
רחוב הרצל. צילום: shutterstock

רחוב הרצל הוקם ב-1909, והוא בין הרחובות הראשונים בעיר העברית הראשונה שתוכננו כרחובות עירוניים וסביבם צמחה העיר. מאז ומעולם הוא הוכר כרחוב של רהיטים ושמר על מאפייני המסחר שלו לאורך השנים, כאשר גם היום הוא מהווה מרכז של חנויות רהיטים ומצויות בו גם חנויות רבות העוסקות בבדים ובתחומים נוספים של עיצוב פנים.

במסגרת האירועים תיערך תערוכת 'בד בבד' – בה יתארחו 11 מעצבי ומעצבות אופנה מובילים, שעיצבו תלבושות מבדי ריפוד טרנדיים. דוגמניות יציגו את הבגדים ותמונותיהן יוצבו ב-14 חלונות הראווה של העסקים המובילים ברחוב; יתקיימו הרצאות בנושאים שונים; יערכו סיורים אורבניים מודרכים ברוח הרחוב; יוגרלו רהיטים מהתערוכה בחנויות הרחוב ויופיעו ההרכבים מסוק ו-MoonShin. מה עוד? ובכן, מובטחות הטבות למחזיקי דיגיתל, מוזמנים לקרוא עליהם עוד ממש כאן

מדובר בחלק מיוזמה כוללת של העירייה לעידוד ותמיכה בעסקים מקומיים לאחר שנות הקורונה ועבודות התשתית בעיר. "אחת המטרות ששמנו לעצמנו בעירייה, במיוחד לאחר משבר הקורונה, אשר פגע קשות בעסקים, היא לעודד את עסקי הרחוב המקומיים שלנו. ואין כמו רחוב הרצל, רחוב הרהיטים ההיסטורי אשר לאורכו ניתן לשוטט בחוויית קניה עירונית. עכשיו, בניגוד לעבר, אפשר ליהנות גם מרחוב משופץ הכולל שביל אופניים בטיחותי ונוח, ריהוט רחוב חדש ונגישות מירבית לכולם", מסר ראש העיר רון חולדאי.