חגיגה איראנית, גלידה זרחנית ושאר האירועים הקולינריים שאסור לפספס

סוף הקיץ כבר כאן וכולנו מתים לטעום משהו שעוד לא טעמנו מעולם. בין איראן, הילטון והדייגו סאן - אלו האירועים הקולינריים שממש כדאי שלא תחמיצו

חגיגה איראנית בביתא קפה (צילום: שרית גפן)
חגיגה איראנית בביתא קפה (צילום: שרית גפן)
22 באוגוסט 2018

חגיגה איראנית בביתא

חושבים שלכם חם? פחחח. באיספהאן נמדדו השבוע 37 מעלות צלזיוס. זו הסיבה שאיראנים יודעים להתמודד היטב עם מזג אוויר לוהט, ופרויקט סבזי נייט של איילת לטוביץ' נועד בדיוק כדי לצנן לכם את וייב. לטוביץ', שגדלה על אוכל פרסי בבית, תכין מנות מתחלפות כגון פילה דג בסירופ רימונים על אורז ירוק, ומנת סבזי טבעוני עם ירק, שעועית אדומה ולימון פרסי מיובש. זה יקרה מדי יום ראשון בערב החל מראשון (26.8) לצלילי מוזיקה איראנית עכשווית ובפכפוך מזיגת משקאות בסגנון פרסי. מזגו לנו גזוז רימונים וליים צונן עם גרניום, חלב שקדים ונענע ונמזג לעצמנו את תוגת אוגוסט.

ראשון (26.8), ראשון, ביתא קפה, ברודצקי 17, רמת אביב, תל אביב, 700937־1700

כתבות נוספות בפרויקט:

היינות שיצננו את שלהי הקיץ
טיפים עירוניים להישרדות בתקופת החגים
הקלאסיקות הקולינריות שתמיד עובדות

פרויקט סבזי נייט נועד לצנן לכם את הוייב, ביתא קפה (צילום: שרית גפו)
פרויקט סבזי נייט נועד לצנן לכם את הוייב, ביתא קפה (צילום: שרית גפו)

נופש מתחת לבית בהילטון ביי

הילטון ביי הוא ריזורט שכאילו יובא באי־ביי. טריבונות עץ ועליהן כריות, מיטות שיזוף, די.ג'ייז מנגנים, וקוקטיילים שרקחו הטיילור מייד. הרעיון של איש חיי הלילה רונן מיילי והמסעדן הראל בלו היה להרכיב את מועדון הגלישה שידע אגדות גלישה מקומיות, אל תוך פנטזיית הבילוי באתר נופש. אתם יכולים להגיע לכאן לארוחת דגים בזכות שיתוף הפעולה עם זיקו הדייג או סתם לקפה של בוקר, אבל הקונספט מכוון לדרינק על בסיס וודקה ביד, בכל זאת יש כאן נותני חסות.

כל יום 7:00־24:00, Hilton Bay, חוף הילטון תל אביב

פנטזיית הבילוי באתר נופש בתל אביב, הילטון ביי (צילום: Pyro TLV)
פנטזיית הבילוי באתר נופש בתל אביב, הילטון ביי (צילום: Pyro TLV)
דרינק על בסיס וודקה ביד, הילטון ביי (צילום: Pyro TLV)
דרינק על בסיס וודקה ביד, הילטון ביי (צילום: Pyro TLV)

יריד פרינט בדייגו סאן

בר האוכל הלטינו־אסייתי דייגו סאן יוזם לסוף חופשת הקיץ יריד פרינט שבו מאיירים ומעצבים גרפיים ימכרו את העבודות שלהם בהפנינג שכולל מוזיקה וקוקטיילים שהוכנו במיוחד לאירוע: משקה על בסיס ג'ק דניאלס פייר עם מיץ אננס, סורבה קוקוס ומיץ לימון (52 ש"ח) או עם ליקר סן ז'רמן, סירופ תות, מיץ אננס ומיץ תפוזים (54 ש"ח). המנה המיוחדת לאירוע היא צמד לחמניות מאודות עם בטן חזיר קריספית בגלייז ג'ק פייר ודבש, מיונז סרירצ'ה, חסה, זוקיני, סלרי וצ'ילי אדום (48 ש"ח).

שבת (1.9) 16:00־23:00, דייגו סאן, המשביר 2, תל אביב, 5531557־03

דייגו סאן. צילום: תמיר מוש
דייגו סאן. צילום: תמיר מוש

תחרות זלילת גלידה

גלידריית שקד תערוך תחרויות זלילת גלידה לסוף החופש. המבוגרים יוזמנו לנסות לחסל קילוגרם שלם של גלידה במהירות גבוהה יותר מהמתחרים שלהם. הילדים יוזמנו לטעימה עיוורת של גלידה, במהלכה יאותגרו בזיהוי של שלל טעמים בעיניים עצומות. אגב, הפרס הוא קילו גלידה הבייתה, למי שעוד יהיה מסוגל להסתכל על גלידה אחרי חיסול ממוקד ומהיר של קילו שלם לגמרי לבד. 30.8.18 בשעה 18:00. נדרשת הרשמה מראש בדף הפייסבוק של הגלידריה.

גלידריה שקד, יהודה מרגוזה 8 יפו, 5465858־03

גלידה זרחנית בחשכה

במסגרת הדברים המוזרים שאתם עושים בחופש הגדול, תוכלו להנציח את עצמכם מלקקים גלידה זרחנית באפלה. זה יקרה באירוע הפופ אפ של גולדה שעובר בסניפים הרשת ברחבי הארץ ומגיש גלידות מועשרות בצבע העשוי ויטמין B וכן בטעמי לימונענע, קוקוס מנגו,קוקימן, שוקולד לבן ותותים וטעמים נוספים (16־22 ש"ח למנה).

שני, 19:00-22:00 ובמועדים נוספים המתעדכנים בעמוד הפייסבוק של גולדה, מקווה ישראל 22 תל אביב, 03-632-7766