אירועי השבוע בתל אביב יפו 15-21.10

מקשיבים לג'אז בשדרה, סופגים תרבות עם בכורה של להקת המחול הקיבוצית וכמובן - חוזרים לעתיד. כל מה שכדאי לעשות השבוע בתל אביב יפו

ריילי ווקר. צילום: יח"צ
ריילי ווקר. צילום: יח"צ
15 באוקטובר 2015

חמישי 15.10

איפה הילד

הופעה של איפה הילד, מלהקות הרוק הגדולות של שנות ה90 בישראל, בעקבות החזרה לפעילות והוצאת האלבום "בני המאה ה-20". הלהקה אחראית ללהיטי ענק כמו "מישהו שומע אותי", "נפלת חזק" , "מה שעובר עלי" ועוד.

בארבי, 20:30, 100 שקלים

איפה הילד. צילום: עידו איזק
איפה הילד. צילום: עידו איזק

שישי 16.10

ג'אז בשדרה

אירועי "ג'אז בשדרה" חוזרים להתקיים בשדרות בן גוריון 17 בתל אביב, על יד בית בן גוריון. הפעם יערך מופע ג'אז לטיני מקובה, ברזיל והעולם, בביצועם של אמנית כלי ההקשה נעה וקס, הסקסופוניסט קובי שם טוב ולהקת קובי קווינטט, שינגנו מוזיקה מאפריקה, הודו, אמריקה הלטינית וג'אז מקורי.

שדרות בן גוריון, 12:00

שבת 17.10

ווקה פיפל

מופע תיאטרון ווקאלי. החיזרים מכוכב ווקה משמיעים קולות תופים, חצוצרות, גיטרות וכלי נגינה נוספים בעזרת הפה ומיתרי הקול בלבד. המופע מורכב מעיבודים ווקאליים מפתיעים ומלאים קצב למגוון רב של יצירות מוזיקליות, החל מיצירות קלאסיות, דרך להיטים מוכרים ועד לקלאסיקות מעולם הקולנוע, בשילוב הומור, הרמוניה מושלמת והעמדה ויזואלית מרתקת.

זאפה תל אביב, 11:30, 150 שקלים

ראשון 18.10

ריילי ווקר

הסינגר סונגרייטר וגיטריסט הפולק האמריקאי בצמד הופעות בישראל- מופע להקה מלא בתיאטרון תמונע, ומופע סולו אקוסטי באוזןבר. צמד ההופעות יערך כחלק מסיבוב ההופעות האירופאי הנוכחי של ווקר, לרגל יציאת האלבום Primrose Green שעורר תגובות נלהבות מצד חובבי פולק ואינדי ברחבי העולם.

אוזןבר, 20:30, 85-90 שקלים

ריילי ווקר. צילום: יח"צ
ריילי ווקר. צילום: יח"צ

שני 19.10

בלק-אאוט

אירוע בימתי הבוחן אובדן חלקי או פתאומי של פעולת החושים או הזיכרון. להקת המחול הקיבוצית במופע בכורה.

מרכז סוזן דלל, 21:00, 60-149 שקלים

שלישי 20.10

מרוץ הלילה של תל אביב

המרוץ יערך השנה בהשתתפות 25 אלף רצים ויוזנק מאבן גבירול לכיוון הספורטק. המרוץ יתקיים בארבעה מקצים בהפרשים של רבע שעה זה מזה, החל מהשעה 21:00, והרצים יקבלו חולצה עם כיתוב אולטרה סגול שיהפוך אותם לחלק ממיצג אורות אורבני.

לכל הפרטים על מרוץ הלילה

מרוץ הלילה של תל אביב. צילום: רונן טופלברג
מרוץ הלילה של תל אביב. צילום: רונן טופלברג

רביעי 21.10

מועדון הסרט המופרע – בחזרה לעתיד 2

הקרנה חגיגית והרצאה של אלון גור אריה. אילו סרטים השפיעו והושפעו על ידו? היכן ניתן להשיג מכונת זמן? בין השאר יוצגו קונספירציות חדשות והוכחות בנוגע לנוסעים בזמן שחיים בינינו.

סינמטק תל אביב, 21:00

מתוך הסרט "בחזרה לעתיד 2"
מתוך הסרט "בחזרה לעתיד 2"