אירועי השבוע בתל אביב יפו 22-28.10

מחזמר ראפ בלשי, שעת אופרה לילדים ואירוע עיצוב תוצרת הארץ: כל מה ששווה לעשות השבוע בתל אביב יפו

הילה רוח. צילום: נאטישה שפנר
הילה רוח. צילום: נאטישה שפנר
22 באוקטובר 2015

חמישי 22.10

פאפעג'ינה

פאפעג'ינה במרוקאית הוא בצק שלא תפח וגם כינוי לילדה שלא ייצא ממנה כלום. ימימה, ילדה בת 11 ביפו של שנות ה־70, לומדת על העולם שבחוץ. הזיכרונות, הריחות והטעמים מפתים את המספרת על הבמה לפגוש את הילדה שהייתה.

תיאטרון יפו, 16:30, 70 שקלים

שישי 23.10

Transforms

סדרת סופי שבוע המשלבים בין עיצוב, אופנה ואמנות מבית היוצר של גלריית נמל יפו ו-TLVstyle. למשך חמישה סופי שבוע בין החודשים אוקטובר-נובמבר, יציגו כעשרה מעצבים שונים את יצירתם בשילוב של אירוע מכירה ותוכן, ובהתאם לקונספט משתנה- טקסטיל, צורפות, שיתוף פעולה איטלקי-ישראלי, אופנה ישראלית ופריטי One Of בתערוכה מסכמת.

גלריה נמל יפו, כל היום

אירועי Transform. צילום: Marie Colling
אירועי Transform. צילום: Marie Colling

שבת 24.10

הילה רוח בפסטיבל הפסנתר

"רופאה במערב" של הילה רוח הוא אחד מאלבומי הרוק הטובים שיצאו בישראל השנה. בהופעה בפסטיבל היא צפויה לבצע חומרים מתוכו, לחשוף חומרים חדשים ואף לארח את הטריו האקוסטי "לא" ואת גליה חי ואודי בונן.

אולם קאופמן, שבת, 24.10 20:00

לכל ההופעות המומלצות בפסטיבל הפסנתר

הילה רוח. צילום: נילי פינק
הילה רוח. צילום: נילי פינק

ראשון 25.10

עירום נפשי

התערוכה "עירום נפשי" של אסי רוזנברג, שהנכסותיה קודש לעמותת "אחת מתשע" ולמלחמה בסרטן, מאגדת קטעי וידאו, צילומים וטקסטים של נשים שחושפות לעיני הצופים את הפצעים הנפשיים שלהן.

מרכז ענב לתרבות

שני 26.10

העיר הזאת

מחזמר ראפ בלשי. סיפור הסתבכותו של הבלש ג'ו בפרשת רצח מסתורית אשר תוביל אותו כמעט לחבל התלייה. מחווה בראפ לסרטי פילם נואר ולסגנון בלשי בכלל.

צוותא, 21:00

העיר הזאת. צילום: יודן עבאדי
העיר הזאת. צילום: יודן עבאדי

שלישי 27.10

הנזל וגרטל

שעת אופרה לילדים המבוססת על אגדת האחים גרים הידועה. הנזל וגרטל הולכים לאיבוד ביער ומגיעים לבית הממתקים של המכשפה הרעה. מאת אנגלברט הומפרדינק.

המשכן לאמנויות הבמה, 17:00, 35 שקלים

רביעי 28.10

עדי אשכנזי

מופע סטנד־אפ של הקומיקאית המצליחה עדי אשכנזי המוכרת מהתכנית "מה זה השטויות האלה". במופע היא מדברת על גברים ודברים שמעצבנים אותה, וגם על חוויות ההיריון והלידה, כל אלה בסגנון התזזיתי והייחודי שלה.

צוותא, 21:00