אירועי השבוע בתל אביב יפו 24-30.9

מה עושים השבוע? ערב סטנדאפ פמיניסטי, טל פרידמן מתעצבן על ירקות והופעת ההיפ הופ מהגדולות שנראו בארץ

גו ווסט. קנייה ווסט. צילום: GettyImages
גו ווסט. קנייה ווסט. צילום: GettyImages
24 בספטמבר 2015

חמישי, 24.9

ערב הסטנדאפ הפמיניסטי על שם סיגל שחמון

הנשים המצחיקות של ישראל קופצות לעוד סיבוב באוזןבר, שתמיד מתמלא לכבוד הגישה הפמיניסטית המבדחת. כל כך מתמלא עד שנדרשו שתי הופעות רצופות כדי להיענות לביקוש – אחת ב־20:00 ואחת ב־22:00. בערב יופיעו שיר ראובן, מור קרול, מיטל שפירו, הדר פריאנטה, נעמה רודריגז, עמית הרשקוביץ, חן זאוסמר והאורחת המיוחדת גלית חוגי.

אוזןבר (קינג ג'ורג' 48), 20:00, 35־40 שקלים

שישי, 25.9

דיויד ברוזה

דיויד ברוזה במופע עם שירים מכל הזמנים, ובהם "האישה שאיתי", "סיגליות", "זה הכול או כלום" ורבים אחרים. בהופעה תתארח להקת ג'יין בורדו.

זאפה תל אביב, 22:30, 154 שקלים

שבת, 26.9

טל פרידמן "ברגוע"

מופע היחיד הראשון של הקומיקאי המטורף יוצא "ארץ נהדרת", ובו הוא מתעצבן על הורים שמצלמים יותר מדי את הילדים שלהם, עוגיות שטוענות שהן בריאות וירק אחד ספציפי.

צוותא, 21:30, 95 שקלים

טל פרידמן. צילום: שהר גולאבטי
טל פרידמן. צילום: שהר גולאבטי

 

ראשון, 27.9

ריקוד המכונה

תערוכת צעצועים מכאניים יצירתיים ומשעשעים, שנוצרו ע"י מיטב אמני העץ והמכניקה עבור "הקברט המכאני" באנגליה. הקהל מוזמן להעניק חיים לצעצועים, לחיות, למכונות ולשאר היצורים המוצגים בתערוכה באמצעות לחיצת כפתור, ולצפות במנגנוני ההפעלה המרשימים שלהם בפעולה.

מוזיאון ארץ ישראל

ריקוד המכונה
ריקוד המכונה

 

שני 28.9

סיור גרפיטי בדרום תל אביב

סיור בעקבות אמני הגרפיטי הפועלים בדרום תל אביב, והופכים את רחובותיה למעין גלריות פתוחות מלאות ביצירות אמנות. המסיירים ילמדו על אמני הרחוב, על הגרפיטי ועל יצירתו, ויגלו את היצירות הסודיות המסתתרות בין הנגריות של פלורנטין.

צייטלין 1, 16:00, 60 שקלים

גרפיטי. צילום: יולי גורודינסקי
גרפיטי. צילום: יולי גורודינסקי

שלישי, 29.9

פסטיבל אייקון

פסטיבל אייקון יתקיים השנה בפעם ה-19 בתאריכים 29.9 עד 1.9, וימשוך אליו חנונים מכל פינות הארץ. בפסטיבל יערכו משחקי תפקידים, הרצאות במגוון נושאים (ובהן רצועה שתוקדש לסופר טרי פראצ'ט שנפטר בשנה החולפת) ודוכני מרצ'נדייז שיספקו את החלומות הרטובים של כל חובב פנטזיה, מדע בדיוני, אנימה ומשחקי תפקידים. האורח המיוחד של הכנס יהיה השנה סופר המדע הבדיוני טד צ'יאנג.

עירוני א' וסינמטק תל אביב, 29.9-1.10

רביעי, 30.9

קנייה ווסט

הופעה של קניה ווסט, אחד המפיקים החשובים והמשפיעים בתעשיית המוזיקה העולמית. ווסט התפרסם לראשונה עם האלבומים The College Dropout ו-Late Registration והפך עד מהרה לראפר ויוצר מוביל. כל ששת אלבומיו הגיעו למעמד של תקליט פלטינה בארצות הברית והוא אחראי על להיטים רבים, ביניהם Gold Digger, Stronger, Homecoming, Love Lockdown ועוד רבים.

אצטדיון רמת גן