אירועי השבוע 31.12־6.1

מקבלים את השנה האזרחית החדשה, לומדים להיות הורים טובים יותר וסופגים אמנות ותרבות - כל מה ששווה לעשות השבוע בתל אביב־יפו

חוגגים כמו שצריך. צילום: Shutterstock
חוגגים כמו שצריך. צילום: Shutterstock

חמישי 31.12

עיריית תל אביב־יפו והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים יצאו בקמפיין לערב השנה החדשה, שמטרתו לאפשר לציבור המבלים בעיר להימנע מנהיגה בשכרות. בליל השנה החדשה, 31.12.15, יסיירו דיילים ודיילות המחופשים למלאכים במקומות בילוי מרכזיים בעיר ויחלקו לציבור החוגגים שוברים חינם לשימוש במוניות שירות בעיר, בקווים 4, 5 ו־16.

מסיבות סילבסטר

לא משנה אם אתם אוהבים מוזיקת אייטיז, אינדי או אלקטרוניקה – לתל אביב יש מה להציע לכם. לפניכם פירוט המסיבות המלא של טיים אאוט:

הבוקסא. צילום: גוני ריסקין
הבוקסא. צילום: גוני ריסקין

3falling מארחים את עוז זהבי

מופע אלתורים חגיגי לכבוד ערב השנה החדשה. ארבעה שחקנים ואורח מאלתרים הצגה שלמה במקום. בהשתתפות: רועי צדוק, מולי שולמן, ענבל לורי, אלון נוימן ועוז זהבי.

מרכז ענב לתרבות, אבן גבירול 71

הטבת דיגיתל: 65 ש"ח במקום 107 ש"ח

 

איתמר מגיע לתל-אביב

שעות סיפור לילדים בעקבות ספרי הילדים של דויד גרוסמן, והמפורסם שבהם, סדרת ספרי איתמר. הילדים ישמעו על כובע הקסמים השחור ועל האח החדש של איתמר וילמדו איך הולכים על קירות.

17:00, ספריות ברחבי העיר, כניסה חופשית

לפרטים נוספים

איתמר מגיע לתל אביב. צילום: יח"צ
איתמר מגיע לתל אביב. צילום: יח"צ

שישי 1.1

בית ספר להורים

פרופ' יורם יובל מביא תובנות מדעיות חדשות, מפתיעות, ומצחיקות על עולמם הפנימי של תינוקות וילדים, ונותן טיפים להורות טובה. והפעם: ילד טוב, ילד רע, ילד מצליח: האם כבר לפני גיל שנה תינוקות יודעים להבדיל בין טוב לרע – ובוחרים בטוב? ואיך מחזקים את זה בילדות?

10:00, תיאטרון הבימה

הטבת דיגיתל: 69 ש"ח במקום 105 ש"ח

 

שבת 2.1

שבת חורפית במוזיאון תל אביב לאמנות – אני והסלפי שלי

סדנת יצירה בעקבות התערוכה "אני והסלפי שלי" המוצגת בימים אלו במוזיאון. בסדנה הילדים יציירו, יפסלו ויצלמו סביב נושא הדיוקן העצמי. הפעילות כוללת עבודה יצירתית בסדנה – צילום שחור־לבן, פיסול מלא יצירתיות ודמיון, עם ערכות OFFBITS וצילום צבעוני.

10:00, מוזיאון תל אביב

הטבת דיגיתל: 50 ש"ח לילד במקום 70 ש"ח

שבתות במתחם ביאליק: ביאליק – פרח חי

אסתי ניסים בהצגה בליווי גיטרה על הילד החולמני שהפך להיות המשורר הלאומי. במופע משולבים שירים מתוך "שירים ופזמונות לילדים" ואגדת "שלמה המלך והדבורה".

בית ביאליק, 45 ש"ח לילד, 25 ש"ח למבוגר מלווה. 10:30, 11:15, 12:15

הטבת דיגיתל: הורה מלווה חינם

 

ראשון 3.1

רצים בעיר

יוזמה חדשה של עיריית תל אביב תקים אתכם על הרגליים ותוציא אתכם לרוץ. שתי קבוצות ריצה בחינם למחזיקי כרטיס דיגיתל, האחת בגן מאיר והשנייה בפארק בגין דרום, יתקיימו בימי ראשון וחמישי. הקבוצות יאפשרו למעוניינים להשתתף במקצים השונים של מרתון סמסונג תל אביב בהתאם לרמתם האישית, ותינתן להם הנחה ברישום. כמו כן יחולקו הטבות נוספות למתמידים. תושבי העיר שאינם בעלי הכרטיס יוכלו להגיע ולהירשם במקום.

גן מאיר, פארק בגין דרום, 20:00

לפרטים נוספים

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

שני 4.1

עדות מקומית

התערוכה כוללת את מיטב צילומי העיתונות מהארץ והעולם, בנושאי מלחמה ושלום, סביבה, ספורט, דיוקנאות ועוד.

עד 22:00, מוזיאון ארץ ישראל

הטבת דיגיתל: 35 ש"ח במקום 52 ש"ח

 

מתוך תערוכת עדות מקומית. צילום: אורן זיו
מתוך תערוכת עדות מקומית. צילום: אורן זיו

שלישי 5.1

מתקן 27

המופע החדש של תיאטרון קליפה. 17 אמנים זומנו למתקן כליאה בשל היותם אמנים החותרים תחת ערכי היסוד של מדינה יהודית־דמוקרטית ולפיכך נחשבים למסיתים. המופע משלב אמנות פלסטית, מיצג ומיצב ואורכו 70 דקות.

בית העיר, 20:30, 70 ש"ח

 

רביעי 6.1

מיקרו ארט

תערוכה המאגדת מיצירותיו של אמן המיניאטורות ווילארד וויגאן, שאף מחזיק בשיא גינס באמנות מיקרוסקופית. וויגאן מפסל במשך חודשים באמצעות מיקרוסקופ ואזמל כירורגי, איתם הוא יוצר יצירות אמנות מזעריות שניתן לראות באמצעות מיקרוסקופ בלבד. בין היצירות שיוצגו בתערוכה- "סינדרלה ואחיותיה המרושעות", "כיפה אדומה", "כדור הארץ" ושאר עבודות מרובות פרטים אשר נוצרו על ראש סיכה או בתוך קוף מחט.

מתחם שרונה