אפרו חג: ההילולה האפריקאית לגיוס כספים עבור ילדי פליטים מאפריקה

אירוע התרמה עמוס ושמח של עמותת אליפלט, המסייעת לילדי פליטים מאפריקה הנמצאים בתל אביב

צבע טרי. מתוך "בכל צבעי הקשת"
צבע טרי. מתוך "בכל צבעי הקשת"
29 בדצמבר 2016

מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו בשביל מישהו? ההזדמנות הקרובה לתמוך ולעודד דברים חשובים באמצעים כיפיים מגיעה בדמות אירוע התרמה של עמותת המתנדבים אליפלט, ולא סתם אירוע התרמה אלא הילולה אפריקאית לרגל סיום השנה הנוכחית ותקווה לשנה הבאה.

האירוע יכלול, בין השאר, הופעות של אמנים כגון אסתר רדא, תקלוט של הלייבל המשגע פורטונה, הופעה של להקת Afro Po המורכבת מישראלים ומאפריקאים, הופעה של ג'ה קונדה ולהקת בית הקצב (זמר מחאה מהקהילה הסודנית) בשיתוף הופעה של דראם בויז, שהוקמה על ידי חבריה במהלך שהותם במתקן חולות. תופיע גם להקת Inspiration – להקת בנות ישראליות ממוצאים אפריקאיים שונים, רובן ככולן כרגע חיילות בשירות סדיר. ומי שלא הספיק לרכוש את ספר הצביעה הנהדר "בכל צבעי הקשת", שיצא מוקדם יותר השנה במסגרת הדסטארט איסוף תרומות לעמותה, יוכל לעשות זאת באירוע, וכן יהיה אפשר לרכוש את המוצרים שנולדו מאיורי הספר – חולצות, תיקים, פוסטרים וגלויות. כל ההכנסות באירוע הן, כמובן, תרומה לילדי העמותה וישמשו לטובתם בלבד.

אליפלט היא עמותה עם קילומטראז' רציני: השנה היא זכתה במדליה ובציון לשבח מטעם נשיא צרפת וועדת הפרס הבכיר ביותר לזכויות אדם של הרפובליקה הצרפתית. בשנת 2015 זכתה אליפלט באות הנשיא למתנדב ובפרס יגאל אלון למעשה מופת אזרחי־חלוצי. העמותה היא א־פוליטית ומונה כ־200 מתנדבים המגיעים ממגוון הקשת החברתית, והם מסייעים כיום ל־14 "מחסני ילדים" (שבהם נמצאים כ־850 ילדים). הם צריכים את העזרה שלכם. אתם יודעים מה לעשות.

אירוע התרמה לעמותת אליפלט, אברהם הוסטל, לבונטין 21 תל אביב, שישי (30.12) 12:00־16:00