הערב בתל אביב: טקס הענקת אות האיש ההולך לאקטיביזם

הערב יתקיים בתל אביב בפעם השנייה טקס הענקת אות האיש הולך לאקטיביזם, יוזמה של Time Out תל אביב, העירייה ובית העיר. את הטקס תנחה לוסי אהריש ועל הבמה יופיעו סיסטם עאלי

 

הערב (רביעי) בשעה 20:00 יתקיים בבית ביאליק בתל אביב, בפעם השנייה, טקס הענקת אות האיש ההולך לאקטיביזם. הטקס יתקיים בהנחיית לוסי אהריש ובין היתר יופיעו על הבמה הרכב ההיפ הופ סיסטם עאלי. הטקס הוא יוזמה משותפת של Time Out תל אביב, בית העיר ויוצר האיש ההולך אילן גולדשטיין ואיתן ברטל. 12 אקטיביסטים בולטים בתחומים שונים שמקדישים את חייהם לשינוי ועשייה יקבלו את אות ההוקרה. האנשים שנבחרו השנה בקפידה מתוך עשרות מועמדים, הם מהמשפיעים והאקטואליים ביותר בעיר ובישראל כולה.

>> שידורי התעמולה חזרו לטלוויזיה והכוכב שלהם הוא מנחם בגין

בין הזוכים באות ההוקרה – שושקה (צילום: דין אהרוני רולנד)
בין הזוכים באות ההוקרה – שושקה (צילום: דין אהרוני רולנד)

מי הזוכים שפועלים לשינוי חיינו לטובה? אור-לי ברלב, שזוכה על מאבקה המתמשך נגד השחיתות שבא לידי ביטוי במאבק נגד מתווה הגז ובמחאת השחיתות סביב חקירות נתניהו, דוד מזרחי על פעילותו בקרב בני נוער למיגור הגזענות והאלימות, לינור דויטש, על פועלה כלוביסטית של הציבור בכנסת ומייסם ג'לג'ולי, על מאבקה נגד אלימות במשפחה בחברה הערבית ולקידום נשים בשוק העבודה.

אותות הקרה נוספים יוענקו לניצן כהנא, שבהישגיה ניתן למנות את קידום החוק הפללת הלקוחות בזנות, באנצ'י סלמסה, אחותו של יוסף סלמסה, שהפכה לאחת ממובילות מחאת יוצאי אתיופיה, תומר אביטל, עיתונאי עצמאי שפועל למען שקיפות וצמצום השחיתות, בית סיסטם עאלי, ורד נבון שנאבקת להצלת עצי הפיקוס והדקל העתיקים בשדרות ירושלים, שרון שפורר, העיתונאית האמיצה ושושקה אנגלמאיר, על עידוד אקטיביזם נגד הגזענות והשחיתות באמצעים אמנותיים ותרבותיים שמושכים תשומת לב רבה.