מאחורי הדלפק של הסניף החדש בשינקין, אלון שבו לא מפסיק לחייך

ברוך הבא לשכונה. אלו שבו מטפל בשלט החדש שלו בשנקין (צילום: אינסטגרם אלון שבו)
ברוך הבא לשכונה. אלו שבו מטפל בשלט החדש שלו בשנקין (צילום: אינסטגרם אלון שבו)

"כיף להיות חלק ממשהו כזה ולהצטרף לאווירה של הרחוב", מספר לנו אחד הקונדיטורים הכי אהובים בעיר שפתח ממש הבוקר סניף ראשון במרכז העיר - אחרי תקופה שפעל מתוך פטיסרי חלומי ברחוב צ'לנוב הדרומי (שממשיך לפעול כרגיל, אל דאגה). בקיצור, שבו בנים לגבול שינקין

31 בינואר 2023

הם הבטיחו בסוף ינואר בלי נדר, והנה קיימו ממש ברגע האחרון: המקום החדש של אלון שבו בשינקין, נפתח היום. אפשר לקרוא לזה היום האחרון של ינואר והיום הראשון בחייהם החדשים של תושבי שינקין והסביבה. הגזמנו? אולי, אבל תחסלו שוסון בננה או קרואסון קפה וקרמו שוקולד ונראה אתכם מצליחים לשמור על פרופורציות כל כך יפה.

שבו עומד נרגש מאחורי הדלפק בעוד אנשים באים ומספרים לו כמה הם חיכו שיגיע למרכז העיר. אישה אחת אף מונה מאפה אחר מאפה, טארט אחר טארט ומראה בקיאות מרשימה ביצירותיו של שבו, שעומד לצדה נרגש ומשיב על שאלותיה בסבלנות. בקיצור, אין זה פלא שלאחר שצבר רזומה מרשים עם סדנאות אפייה, שעת תה מבוקשת וגם פטיסרי חלומי בצ'לנוב, הצעד המתבקש יהיה להתמקם גם במרכז תל אביב.

הנה הויטרינה החדשה שלכם. אלון שבו בשנקין (צילום: יעל שטוקמן)
הנה הויטרינה החדשה שלכם. אלון שבו בשנקין (צילום: יעל שטוקמן)

שבו מספר כי הוא מתרגש להגיע לא רק למרכז העיר, אלא באופן ספציפי לרחוב שינקין היפה והניחוח. "שינקין מתחדש כל הזמן ומלא בעסקים טובים ואיכותיים והפך לפנינה עירונית של ממש. יש כאן המון מקומות מהממים. מאפים, קפה טוב, עוגיות וגם הגינה היפה ממול שהיא אחת מהגינות האהובות עליי. כיף להיות חלק ממשהו כזה ולהצטרף לאווירה של הרחוב". נכון כי לא מדובר במקום הראשון שמוביל שבו, אבל הוא מתרגש כאילו זו פעם ראשונה.

עוד הוא מספר שלפתוח עסק לוודא שהכל במקום ועומד בסטנדרט הגבוה שהציג זו אינה משימה פשוטה, "כל פעם הצטרפו עוד משימות ודברים שצריך לבצע אבל הצטיידנו בסבלנות". והנה גם זה קרה, ועוד אשכרה לפני חודש פברואר. רואים? לפעמים מקיימים הבטחות (או שאולי המסקנה היא לתת לשבו לנהל גם את פרויקט הרכבת הקלה).

מעוצב לאללה, לא שהיינו מצפים לפחות. אלון שבו בשנקין (צילום: אינסטגרם אלון שבו)
מעוצב לאללה, לא שהיינו מצפים לפחות. אלון שבו בשנקין (צילום: אינסטגרם אלון שבו)

המקום החדש מעוצב, מלוטש וייחודי ואין ספק שניכרת מחשבה אמיתית מאחוריו, זאת הודות לאדריכל סיימון ברזין, שיחד עם שבו עצמו יצרו כאן חלל נעים, עם מקומות ישיבה בפנים וגם בחוץ, על מדרכת הרחוב. החלל החדש נינוח ומזמין באופן שרק גורם לנו לרצות לשבת בו כל היום, לשתות קפה ולאכול מכל המאפים שבויטרינה – כל המוכרים וגם כוכבים חדשים, שמותאמים לקהל היעד העדכני של הרחוב – כלומר, משפחות עם ילדים. שבו יחד עם צוות הקונדיטורים שלו, מציג כאן שוסון בננה שהוא כל מה שנכון ומדויק במאפה, כאשר הבננות נאפות ומתקרמלות לכדי טעם שמיימי. עוד מחכה לכם קרואסון עם פאדג׳ שוקולד מלוח בכמות נדיבה במיוחד, קראמבל קקאו וקרמו קפה – בשילוב טעמים מנצח בהחלט ומרקם חד פעמי. ועוד חדש דנדש – מאפה פיסטוק רך, ממולא בקרם פיסטוק, פרלינה פיסטוק ובתוספת מרציפן. חוץ מזה במקום מחכים הטארטים המשולשים הקלאסיים של שבו שנראים אלגנטיים מתמיד תחת הויטרינה השינקינאית, וכן גם שאר הקלאסיקות של שבו כגון בריוש סוכר, קרואסון חמאה, קווין אמאן, מאפה פודינג אורז עם פרי העונה ועוד רבים וטובים. איזה כיף.
אלון שבו, שינקין 26