יאללה תטמיעו: חוויית אליס בארץ הפלאות מגיעה לתל אביב

להיטמע בעולם דימיוני ברחובות העיר. "אליס בארץ הפלאות" (צילום: יחסי ציבור)
להיטמע בעולם דימיוני ברחובות העיר. "אליס בארץ הפלאות" (צילום: יחסי ציבור)

חוויות אימרסיביות הן הדבר הבא בתחום הבילוי והבידור, והחוויה של "אליס בארץ הפלאות" היא אחת הפופולריות בעולם. ב-19.11 היא תגיע לתל אביב ותהפוך את העיר כולה לסוג של חדר בריחה נושא פרסים. סבב הכרטיסים הראשון כבר סולד אאוט

אחד החידושים הגדולים של השנים האחרונות בתחום הבידור והפנאי ובעיקר בארצות הברית ובבריטניה, הוא מה שנקרא "Immersive Experience" – חוויה שבה המבלים נטמעים במציאות בדיונית, כולל תפאורה מושקעת, אפקטים, שחקנים, מוזיקה ולעיתים גם אוכל ודרינקים, מציאות שבדרך כלל מדמה את אחד ממותגי התרבות והבידור הגדולים של העידן הנוכחי. סדרות כמו "משחקי הכס" ו"בית הנייר" כבר קיבלו את החוויות האימרסיביות שלהן שהיו ללהיט גדול, וכעת עושה את דרכה לישראל אחת החוויות הפופולריות בעולם שמתרחשת בעולם של "אליס בארץ הפלאות" (כאן בסרטון המצורף).

חוויית המציאות האימרסיבית של "אליס בארץ הפלאות" תגיע לתל אביב ב-19.11 (יום שבת), וסבב הכרטיסים הראשון כבר סולד אאוט לגמרי, אך רישום באתר יזניק אליכם הודעה עם פתיחתם של סבבי מכירות נוספים שצפויים להיפתח. הלוקיישן הסודי של האירוע יימסר למשתתפים שבועיים לפני האירוע, ומדובר במיקום מרכזי בעיר, ממנו יוכלו המשתתפים להתחיל את המסע שלהם לארץ הפלאות בכל שעה בין 09:00 בבוקר ל-14:00 בצהריים. המכירה היא לכרטיס קבוצתי של שניים עד שישה מבוגרים, ילדים מוזמנים להצטרף אליהם בחינם.

The Alice in Wonderland experience is almost here… have you gathered your team yet? ⏰Help save Alice before time…

Posted by The Alice in Wonderland Experience on Monday, June 13, 2022

החוויה הופכת למעשה את רחובות העיר לסוג של חדר בריחה שבו המטרה היא להציל במרוץ נגד הזמן את אליס שנלכדה בארץ הפלאות, דרך חור הארנב במסע רצוף הרפתקאות, אינטריגות ומה שמוגדר על ידי ההפקה כ"דברים בלתי אפשריים". המשתתפים אמורים לפתור חידות באמצעות רמזים שנעשים משונים יותר ויותר, כנהוג בארץ הפלאות, בדרכם לפתור קונספירציה אפלה בליבה של אותה הארץ. האירוע נמשך בממוצע בין שעתיים לשלוש שעות וההתקדמות בו נעשית באמצעות האפליקציה הייעודית של מפיקי האיוונט, Cluedupp Games. פרסים יחולקו לקבוצות שיפתרו את החוויה הכי מהר, יתחפשו הכי יפה, יצטלמו הכי טוב ויבחרו לקבוצה שלהם את השם הכי יפה. בקיצור, הכינו את שק השינה הווירטואלי שלכם ולכו לעמוד בתור.

>> חוויית אליס בארץ הפלאות, 19.11 החל מ-09:00 בבוקר, הרשמה לכרטיסים כאן