לילה

המועדון הסגור של האלפאבית פותח את הדלתות. או שלא

הגמא דייב בר מתחיל לפעול גם במהלך השבוע - אבל תוכלו להכנס רק אם תמצאו חן בעיני הברמן

גמא דייב בר. צילום: אדוארד מולדבסקי
גמא דייב בר. צילום: אדוארד מולדבסקי
7 באוגוסט 2019

אם התהלכם במעבר רוטשילד-אחד העם וראיתם קבוצה של אנשים מתגודדים מול אינטרקום מחוץ למה שבסופ"שים פועל כמועדון האלפאבית – אתם לא הוזים. זה פשוט הקונספט החדש של המקום, שפותח כעת את שערי החלל הקטן במקום, גמא, גם בימות השבוע, עם סלקציה אימתנית שעוד נחזור אליה בהמשך.

"פתחנו את הגמא לאמצע שבוע כדי לתת מענה לדרינק שני. החלל יכול להכיל את האווירה הזאת בדיוק – אווירה לא מחייבת באמצע השבוע לשעות הטובות של הלילה", מעידים על הצעד בעלי המקום.

בכל ערב יעלה לעמדה די.ג'יי שינגן כל הלילה, ובשונה מרחבת הריקודים החשוכה שאנחנו רגילים לפגוש בסופ"ש –  באמצע השבוע יחכו לכם איזורי ישיבה נוחים מוארים בנרות ואווירה חמימה ומקבלת. החפצים לרקוד ישמחו לשמוע כי סידרו להם גם רחבה קטנה. לדברי בעלי המקום האווירה שונה לגמרי ממה שקורה בסוף השבוע ומתאימה דווקא למי שלא מתחבר לצפיפות והרעש המזוהים עם הקלאבים התל אביביים.

הגמא המתחדש של ימות החול נפתח בין שני לרביעי בחצות וממשיך עד אחרון הלקוחות. הקאצ'? יש אינטרקום בכניסה והברמן הוא זה שמחליט מי ייכנס על פי שיקול דעתו בלבד (מזכיר את ימות המיכהטרוניקס ז"ל). אך ברגע שנכנסתם, הכניסה היא חינמית לגמרי (לפחות זה) באשר לתנאי הכניסה שותפי המקום נשארים אמורפיים ולנו נותר לקוות שנהיה מספיק מגניבים כדי להיכנס.

גמא דייב בר. צילום: אדוארד מולדבסקי
גמא דייב בר. צילום: אדוארד מולדבסקי