אל אורות הרחוב

על ה'מנדלימוס' כבר יצא לנו לשמוע כמה וכמה פעמים, אז הגיע הזמן שגם נברר מה באמת קורה שם. ביקורת פאב

מנדלימוס, צילום: יח"צ
מנדלימוס, צילום: יח"צ

איפה היינו? מנדלימוס, הירקון 102

שישי בערב, אחרי שבוע ארוך של עבודה ולימודים. הגיע הזמן לצאת ולבלות, אך השאלה הגדולה נותרת – איפה הפעם? שיחה ליאיר קלפר, והתשובה נמצאה – יוצאים למנדלימוס.

האורות של מנדלימוס נצנצו לעברנו עוד בעודנו פוסעים על רחוב הירקון, והעלו חיוכים של צפייה לקראת מסיבת שישי במנדלימוס. ובתוך המנדלימוס… אורות בצבעים נעימים, פינות ישיבה נוחות, די ג'יי ומוסיקה טובה, בר גדול בפנים ובר קטן יותר במרפסת בחוץ, עיצוב מגניב ויצירתי, והכי חשוב – חבר'ה שמחים. המוסיקה הייתה מעולה, האלכוהול היה טעים ועד מהרה פיזזנו.

שירות: אדיב וחייכן. אז נכון, יונתן חצור, אחד המנהלים של המקום, דאג שיקבלו אותנו ויפנקו אותנו בצ'ייסרים. אך אל דאגה – גם אתכם לא יזנחו! מנהלי המקום אדיבים והברמנים חייכנים ומגניבים, ומכינים אלכוהול טעים ומשובח.

אווירה: צעירה. נוצצת. מרווחת. כמו שכבר ציינתי – בכניסה בר גדול ובר קטן יותר באזור ללא עישון, בו פינת ספות נוחות לרווחת כל החבורה הבליינית, ובחוץ יש רחבה מגניבה. בקיצור, מנדלימוס מעוצב יפה ומתאים לנפשם המעודנת של כל הסטייליסטים.

מוזיקה: מעולה! פופ, שחורה, וכל מה ש-'אין'. עושה מצב-רוח לרקוד.

אוכלים שותים: אלכוהול ותפריט אוכל משובח. בתפריט האלכוהול תוכלו להינות מבירות החל מ-29 ש"ח, יינות, ליקרים, קוקטיילים ועוד, ובתפריט האוכל ממבחר סנדוויצ'ים, טוסטונים, פלאפל וצ'יפס, טורטייה דרוזית ועוד. גם כאן מפנקים את הסטודנטים של תל-אביב: בהצגת כרטיס סטודנט בימים ראשון עד רביעי, על כל אלכוהול שמזמינים מקבלים צ'ייסר חינם! מדד טובורג-גולדסטאר: חצי ג' ב-28.

קהל: איכותי. ממוצע הגילאים נע באזור 25-30. לא צריך להתגנדר יותר מדי, אבל זה גם לא בר שכונתי או קיבוצניקי, אז תשקיעו קצת. כפכפים או מוקסינים? מוקסינים.

עישון: בחוץ מעשנים, בפנים לא. סרטן ריאות: כן.

פיק-אפ: פחות, אבל אולי בערב שלנו פשוט היו אנשים בישנים. מונית לכמה? אחד.

ניקיון: השירותים והמטבח נקיים. ספות נוחות ונקיות. למקלחת או למיטה? למיטה.

סיכום: מנדלימוס, מקום צעיר כייפי ואיכותי. מתאים גם ליציאה עם החבר'ה וגם ליציאה לדייטים או עם בני-זוג. ב-50 ש"ח אפשר ליהנות גם משתיה וגם מאוכל. בואו לבלות בכיף!

ציון: 5 (מתוך 5)