אם ירצה השף: המקומות החדשים שיוציאו אתכם מהבית החורף

עשרה מקומות חדשים שצפויים להיפתח החורף

דה באן. צילום: יח"צ
דה באן. צילום: יח"צ

ג'ראלד במקום אלבה

בחלל שבו שכנה מסעדת אלבה ייפתח בסוף דצמבר ג'ראלד, פטיסרי שווייצרי שיציע מאפים ותפריט אוכל מצומצם.

ויטרינה בגן החשמל

נתי מנשה יפתח בחודש מרץ סניף נוסף להמבורגרייה המושקעת באזור גן החשמל. גולת הכותרת תהיה המבורגר צמחוני “שיהיה קרוב ככל האפשר לטעם ולטקסטורה של בשר", לדבריו.

[tmwdfpad]

סניף חדש לדה באן

האחים אייל ושי קיצ'ס, שעומדים מאחורי המזללה האסייתית דה באן, יפתחו סניף נוסף בחודשים הקרובים. במקום החדש יושם דגש על אוכל סיני והוא "ירגיש קצת יותר מסעדה", כהגדרתם.

דה באן. צילום: יח"צ
דה באן. צילום: יח"צ

הטאבון

החלל שצמוד לבר המזוקן הר סיני, עתיד להפוך במהלך דצמבר לבר־מסעדה שבמרכזו טאבון שיפלוט את רוב התפריט – בעיקר בצקים ותבשילים. על האוכל אחראי תומר אגאי, שהיה סו־שף של חיים כהן במסעדת יפו־ תל אביב.

הו בידי בם בם

Rintintin הוא שמה של המסעדה החדשה של איש חיי הלילה דוד טור והשף שרון כהן שתיפתח בעוד כשלושה שבועות בכיכר היפה בתחילת רוטשילד. המקום, שיתפרש על פני שתי קומות, יכלול ביסטרו־מעדנייה ובר.

דה נורמן

במלון נורמן (נחמני 25), ייפתחו בקרוב שלושה מקומות: בר קוקטיילים ואוכל קטן, מסעדה עם השפעות ים תיכוניות בניצוח השף ברק אהרוני, ובקומת הגג – סניף של DININGS, המסעדה היפנית המוערכת מלונדון.

שרונה מרקט

בינואר ייפתח מתחם קולינרי מעורר תיאבון בשרונה. שרונה מרקט יתפרש על פני 8,700 מ"ר ויכלול 100 עסקי מזון – שוק איכרים, מאפיות, מסעדות, מעדניות ודוכני אוכל מוכן. הדובדבן: סניף ענק (540 מ"ר) של מעדניית העל Fauchon Paris.

שוק שרונה. צילום: יח"צ
שוק שרונה. צילום: יח"צ

דיזנגוף דה לוקס

אנשי פונדק דה לוקס, שהביאו את מעשנות הבשר האמריקאיות ליפו, מתכוונים לפתוח מסעדה דומה בכיכר דיזנגוף במהלך החורף.

בוגרשוב בסינית

בן ברקאי, שהקים את רשת למון גראס, חזר לארץ מסיור בסין עם תנור צלייה בגודל דירת חדר ועם תשוקה לפקין דאק. בחלל שבו הבליחה אנג סו בבוגרשוב, ינסה השף עודד הרמן לספק את הקרייב.

Food & Beer Garden

בדצמבר יפתח ניר צוק מזללת אוכל מהיר מגובה בחצר בירה ברחוב קינג ג'ורג'. במוקד התפריט יהיו המבורגרים וצ'יפס משישה זני תפוחי אדמה.