אמבחדורס, מדריד – שכונה שהיא מדריד על ספיד

ציורי קיר נועזים, מסעדות מיתולוגיות ואנשים מעניינים: אמבחדורס חיה וצבעונית ומספקת הרבה ריגושים לתיירים נואשים

אמבחדורס, מדריד.
אמבחדורס, מדריד.
24 בספטמבר 2019

אין אף שכונה חיה ואותנטית במדריד כמו אמבחדורס, שמשכנת בתוכה את אל רסטרו – שוק הפישפשים ההיסטורי של העיר. ממסדרי הפרחים ששוזרים את הזרים שלהם בפלזה טירסו דה מולינה, ליד ציורי קיר נועזים של אמנית הרחוב אוקדה. ליד המסעדות ההודיות שצצו בכל איזו רחוב דה לאבפיס, תמצאו מסעדות מסורתיות יותר כמו מלוז האגדית, שם מומלץ להזמין את הזפטיזאס המפורסמים (שתי פרוסות לחם בגודל של סקייטבורד ממולא בתועפות חזיר וגבינה). בכל מאי רחוב לאבפיסט מתמלא בעשרות אמנים אורבנים שמקשטים את חזיתות הברים והחנויות, ובאוקטובר תוכלו לאכול את דרכם בשכונה באירוע הגסטרונומי הכי מלהיב של הבירה הספרדית: פסטיבל הטאפס. 

להזמנת טיסה זולה למדריד עם טיים אאוט טיסות >>

לאכול: לארוחה איכותית זולה ומרימה גשו אל מרקדו דה סאן פרננדו בסופ"ש, שם תמצאו את הדוכנים שישביעו את תאוותכם. נסו את המונטדיטו (סוג של לחם) ברינקון דה מנולו, עם האם איברי ובקבוק של בירה תמורת חמש יורו. 

לשתות: לבר הקוקטיילים סירייקו בראון יש מראה קלאסי שמשלב רהיטים עתיקים משוק אל רסטרו ועץ קסטלני, לתחושה של יוקרה שפשוט מתחננת לגימלט. 

לעשות: לשעבר בית קולנוע למבוגרים, סאלה אקיז הוא בר אולטרה מודרני עם איזור הקרנה של סרטי ארטהאוס (שום דבר מזעזע באמת)

לישון: להוסטל דה האט יש את אחד הגגות הכי שווים במדריד. אבל אם אתם מחפשים משהו מפונפן יותר, לכו על ארדטריפ, מלון שמשפריץ טעם אמנותי משובח

המקומיים אומרים: "כאן אפשר למצוא את המקומות הכי אותנטיים בעיר, ואת האנשים הכי מעניינים".