הסופרנוס: זמרת הסופרן המצליחה בעולם מגיעה (שוב) לישראל

אמה שפלן (צילום: Nihat Odabaşı)
אמה שפלן (צילום: Nihat Odabaşı)

אמה שפלן, זמרת הסופרן ששילבה מוזיקה אופראית עם פופ, נוחתת שוב בישראל להופעה בהיכל התרבות בתל אביב ב-31.01.23. יאללה נו, זה הזמן שלכם להעמיד פנים שאתם מתוחכמים ולהזמין את אמא שלכם להופעה עם קוד לבוש טיפה יותר מכובד מכפכפים

24 באוקטובר 2022

בפעם המי יודע כמה, זמרת הסופרן המפורסמת אמה שפלן תנחת בישראל להופעה שתתקיים בסיום החודש הראשון לשנת 2023, ב-31.10, בהיכל התרבות תל אביב, בליווי הרכב נגנים מלא ומקהלה שלמה. מחירי הכרטיסים נעים בין 199 ש"ח ל-549 ש"ח, בהתאם למקום הישיבה.

מערכת היחסים ארוכת השנים בין זמרת הפופרה (מה? זה פופ ואופרה) לבין ישראל החלה ב-1997, כשאלבום הבכורה שלה "Carmine Meo" הפך לאלבום הנמכר ביותר בישראל של זמר מחו"ל שלא שר באנגלית. כשנה וחצי אחר כך, שפלן הגיעה לישראל להופעה ענקית, התארחה אצל דן שילון במעגל (ושבתה את ליבו), ואף הקליטה את ההופעה בתור האלבום לייב הראשון שלה.

שפלן זכתה לתהילה בסוף הניינטיז וראשית שנות האלפיים עם סדרת להיטי קרוס-אובר ששילבו בין שירה אופראית למוזיקת פופ. שיריה שילבו במקרים רבים אלמנטים של מוזיקת טראנס, דאנס ומגוון סגנונות אלקטרונים על רקע שירת הסופרן המסורתית. היא אחראית, בין היתר, גם לשיר "spente le stelle" שליווה את משחקי המונדיאל לפני 20 שנה. עכשיו, כאמור, היא חוזרת לארץ לסיבוב נוסף. מי יודע, אולי גם תבוא להגיד שלום לדן שילון.

לפרטים ורכישת כרטיסים.