שפת ה־F: אנה ארונוב ואביב אלוש הם הפרזנטורים המקומיים של FILA

מותג הספורט FILA עושה קאמבק עם פרזנטורים עדכניים ומחירים שנשארו אי שם בניינטיז

אביב אלוש ואנה ארונוב ל-FILA. צילום: גיא כושי ויריב פיין
אביב אלוש ואנה ארונוב ל-FILA. צילום: גיא כושי ויריב פיין

מותגי ספורט רבים זכו בפופולריות מחודשת בזכות הקאמבק של הניינטיז והאלמנטים הקוליים שלו: נעלי ה"היי טופס" הלבנות של ריבוק, הדגם הקלאסי של ניו בלאנס ואפילו ה"אייר מקס" המאסיבית של נייקי. לעומת אלו, השם FILA נושא הרבה יותר זיכרונות וניחוחות מימי הילדות, שבהם חיכיתם לבזבוז דמי האפיקומן על הנעל עם הלוגו המפוספס שאיננה אדידס, עם ה־F שמתהדרת בפס אדום בחלקה העליון. אם התיאור הזה גרם לכם להתגעגע לימי הנעורים ולאנדרדוגיות של המותג שקצת נעלם באלף הנוכחי, ודאי תשמחו לשמוע על המאמץ המחודש שעושה החברה האיטלקית בהשקת קולקציית הביגוד וההנעלה של המותג בישראל.

FILA הוקמה, קשה להאמין, כבר ב־1911, והיא אחת מחברות אופנת הספורט היחידות שנושאות את תג האיכות שמבטיח מוצא איטלקי. לקולקציה החדשה בחרו יבואני החברה המקומיים בפרזנטורים הרב תחומיים אנה ארונוב ואביב אלוש, שהצטלמו על רקע סט סטרילי למדי. ההיצע הספורטיבי הנחלק לשני סוגים: האחד צעקני ומתקשר לתרבות הפופ העדכנית בצבעי ניאון, בהדפסים מנומרים או גלקטיים ובפריטים זוויתיים. השני משתייך לקטגוריית האירובי. הפריטים סולידיים יותר, בגווני שחור, אפור ונייבי, הדפסי משבצות וכמובן אותו לוגו שחור־לבן־אדום ותיק. גם אם העיצובים אינם שוברי מוסכמות או חדשניים מדי, אפשר בהחלט להתנחם בכך שהמחיר, באופן מפתיע, נשאר גם הוא בשנות ה־90.

אנה ארונוב ל-FILA. צילום: גיא כושי ויריב פיין
אנה ארונוב ל-FILA. צילום: גיא כושי ויריב פיין

59־199 ש״ח, להשיג בספורט ורטהיימר וברשת H&O