אנחנו על הסוס!

בית ראלף לורן משיק חלל תצוגה שמוקדש כולו לפריטי עיצוב עכשוויים ומודרניים

רלף לורן הום
רלף לורן הום
29 בספטמבר 2013

אחרי שסקאלת הצבעים האופנתית מבית רלף לורן כבשה את קירות הבית הארץ ישראלי, הגיעה גם שעתם של הרהיטים להתלבש בטאצ' של קוטור. שנתיים אחרי ההשקה המתוקשרת של  The Paint Store המתמחה ומוקדשת כולה לצבעים, בית פיטרו הכט פותח את דלתותיו לקולקציית "רלף לורן הום" המדוברת, שכל אחד מאיתנו היה רוצה לארח בסלון או בחדר השינה.

כשאנחנו אומרים כל אחד רוצה, אנחנו מתכוונים אלינו. רלף לורן לבית
כשאנחנו אומרים כל אחד רוצה, אנחנו מתכוונים אלינו. רלף לורן לבית

אולם התצוגה מתפרש על חלל עצום של 350 מ"ר ומוקדש כולו למותג האמריקאי, מהמובילים והאקסקלוסיבים בעולם העיצוב והלבשת הבית. שם תפגשו קו מוצרים רחב ואקלקטי בתצוגה משובחת ומגוונת של פינות ישיבה, חדרי שינה וגופי תאורה, החל מרהיטים וטקסטיל ועד לכלי אוכל ואביזרים משלימים לבית.

שפת העיצוב נעה בדיאלוג על־זמני בין עולם הטקסטיל והאופנה וממזגת בין יופיים הגולמי של החומרים הטבעיים לבין עיצובים קלאסיים ומסורתיים. זו מתכתבת עם תפיסת העיצוב של ראלף לורן הדוגלת בתמהיל עיצוב עכשווי ומודרני, המחבר בין טרנדים אופנתיים לקלאסיקות על זמניות: מוטיבים מעולם הספארי, דוגמאות פסים כפריות בניחוח אמריקאי, שנדלירים בשיק אלגנטי, כלים מקריסטל, פורצלן וכסף ועד לאסתטיקה אורבנית ומהוקצעת – כולם בחתימתו של בית העיצוב הנחשק.

ואם בא לכם להשלים את הלוק עם איזה אאוטפיט תואם של ראלף לורן, זה הזמן לרייר על חשבון האינסטגרם של המותג:

בית פיטרו הכט, מדינת היהודים 60 הרצליה פיתוח, pitarohecht.com

לאתר (המדהים) של ראלף לורן: ralphlaurenhome.com