"אחרי חמש שנים בדומינוס, פיצה כבר לא כל כך עושה לי את זה"

גיא ספיר, 28, רווק, מנהל סניף דומינוס קרליבך. מספר על חדר הניסויים המיוחד של דומינוס ומהי התוספת הכי נמכרת בתל אביב

גיא ספיר (צילום: איליה מלניקוב)
גיא ספיר (צילום: איליה מלניקוב)
30 באוגוסט 2017

שם: גיא ספיר

גיל: 28

סטטוס: רווק

תעסוקה: מנהל סניף דומינוס קרליבך

מאיפה אתה במקור?
“גדלתי בתל אביב והייתי בעיר כל החיים. מכיוון שאני מכיר את העיר כמו את כף ידי, בכל סניף שהייתי בו תמיד ידעתי להגיד לשליחים מה לקחת ולאן לנסוע, בניגוד לרוב המנהלים שלא כל כך מכירים את אזורי החלוקה והאוכלוסייה".

איך הגעת לתפקיד?
“התחלתי בסניף רמת אביב לפני חמש שנים, כשחבר שלי עבד כמנהל משמרת. התחברתי עם מנהל הסניף, הוא פתח סניף בנמל, עברתי איתו, וחצי שנה אחר כך כבר ניהלתי את הסניף שם. הייתי שם שנתיים, זכיתי בתואר מנהל השנה הצעיר, ואז הסמנכ"ל הציע לי לבוא לקרליבך. זה היה אתגר אדיר כי זה סניף הדגל של הרשת".

מה מאפיין את סניף קרליבך ואת הלקוחות בו?
"זה סניף מאוד מאתגר, הוא עובד עד ארבע בבוקר. צריך לנהל אופרציה מאוד גדולה, 50 עובדים, ארבע משמרות ביום, והחל משתיים בלילה אנחנו עושים משלוחים לכל העיר. כל הזמן צריך לחדש ולמכור מוצרים חדשים שנכנסים. הלקוחות של תל אביב מתחלקים לשלושה סוגים. יש את אלו שאוהבים את כל החידושים ומנות השף של אסף גרניט, יש את הקרניבורים – הלקוחות שנאמנים לבשר על הפיצה – ויש את הקהל שצובר תאוצה, הטבעונים, שנכנסו מאוד חזק לאחרונה. אנחנו כל הזמן מביאים קבוצות מיקוד כדי למצוא גבינה טבעונית חדשה בחדר ניסויים שיש בסניף שלי. כל החידושים נבדקים אצלנו, כך שיוצא לי לטעום את כל החידושים לפני שהם יוצאים לשוק הארצי".

מתי ומאיפה אנשים מזמינים הכי הרבה?
“אנחנו מושפעים מאוד מתוכניות טלוויזיה, למשל גמר ‘האח הגדול' מביא איתו עומס. אנחנו נערכים מראש כשאנחנו יודעים שיש אירועים כאלה. מכבי תל אביב בכדורסל גם מביאה הרבה עבודה. הימים החזקים שלנו הם ראשון, בגלל המבצעים, חמישי בערב ומוצאי שבת כשכל המשפחות יושבות ורואות טלוויזיה. רוב ההזמנות מגיעות מאיזורי שינקין, בלפור, אחד העם ומכרם התימנים".

איך מתמודדים עם לקוחות זועמים?
“יש לי מנהלות משמרת שקיבלו הכשרה של שירות לקוחות ולעתים אני מטפל בפניות. בסופו של יום הלקוח תמיד צודק. צריך לדעת פשוט להקשיב ולתת את הפתרון הנכון".

מה הפיצה האהובה עליך?
“אחרי חמש שנים בדומינוס, פיצה כבר לא כל כך עושה לי את זה, אבל פפרוני גבינה כפולה זו פיצה מנצחת".

מה הדבר הכי תל אביבי בעיניך?
"שכונת פלורנטין. היא חיה 24/7 , והאוכלוסייה שחיה בה היא הכי תל אביבית שיש".